pondělí 26. června 2017

Letní novinky




Tak jsem zase jednou brouzdala novinkami ve světě knih a neuvěříte! Nebo vlastně asi uvěříte, že můj seznam se rozrostl o dalších asi dvacet knížek 😄
Jak taky jinak, odolat je tak těžké. Takže jsem pro vás vybrala pár novinek, které se na nás valí a které by neměly uniknout vaší pozornosti.

Jako první nás čeká už za sedm dní třetí knížka v hlavní roli s Kim Stoneovou a já se vám zaručuji, že bude zase stát za to.



Zmizení Charlie a Amy, devítiletých nejlepších kamarádek, znamená pro jejich rodiny tragédii. Textová zpráva potvrzuje to, čeho se všichni obávali: obě se staly oběťmi únosu. Další esemeska jim však vyrazí dech – nutí rodiče postavit se proti sobě a bojovat o život svého potomka. V tu chvíli se do případu vkládá Kim Stoneová a její tým. 
Zdá se, že tentokrát budou mít co do činění s neobyčejně krutými zločinci. Klíč k případu však nejspíš tkví v temné rodinné minulosti. Čas se však krátí a Kim nechce dopustit, aby něčí dítě zaplatilo za chyby dospělých nejvyšší cenu…

Další Cobenovka se chystá na konci července. Mám přečteny skoro všechny autorovy knížky a tak je tedy povinnost, mít i tuto.


Tak jako každý chlapec měl i Will Klein v dětství svého hrdinu – staršího bratra Kena. Jedné noci však byla v městečku Livingston v New Jersey nalezena mrtvola brutálně znásilněné a uškrcené dívky. Podezření z hrůzného činu padlo na Kena a ten ještě téže noci zmizel neznámo kam. 
Po jedenácti letech nachází Will důkaz, že je jeho bratr naživu. A je to jen začátek – další a další ohromující odhalení ho postupně přinutí čelit nepříjemným zjištěním o Kenovi – i o sobě. A to nejpodstatnější překvapení ho teprve čeká…

Kate Mortonová...není co dodat, alespoň pro mě. Záruka krásného příběhu, ukrytého ve starém tajemství. Vychází začátkem srpna.


Je červen 1933 a Loeanneth, venkovské sídlo Edevanových, se připravuje na tradiční oslavu letního slunovratu. Šestnáctiletá Alice Edevanová je jako na trní: nejenže vymyslela dokonalou zápletku pro svou detektivku, ale je také až po uši zamilovaná. Jenže než udeří půlnoc a noční oblohu rozzáří ohňostroj, utrpí Edevanovi bolestnou ztrátu, po níž opustí Loeanneth nadobro.
O sedmdesát let později je po jednom nepovedeném případu seržantka londýnské policie Sadie Sparrowová poslaná na nucenou dovolenou, a tak odjede ke svému dědečkovi do Cornwallu. Když uprostřed hlubokého lesa narazí na opuštěný dům obklopený zpustlou zahradou a dozví se o malém chlapci, který beze stopy zmizel, probudí se v ní profesní ctižádost. 
Tou dobou vede Alice Edevanová, nyní stará dáma, život uspořádaný téměř stejně pečlivě jako detektivky, které ji proslavily. Až jednou začne mladá policistka klást otázky o minulosti její rodiny a probudí zpět k životu složitý propletenec tajemství, před nimiž Alice celý život utíkala…


A tato novinka mě zaujala anotací, takže je na seznamu a uvidíme. Počkáme si do půlky srpna.



Amy Stevenson byla největší novinová zpráva z roku 1995. Teprve patnáctiletá Amy zmizela, když se vracela ze školy, a o tři dny později byla nalezena v bezvědomí. Její útočník nebyl nikdy dopaden a její andělská tvář se objevila ve všech novinách i televizních zpravodajstvích. O patnáct let později Amy stále leží v nemocnici, obklopena plakáty zpěváků z 90. Let. Jednoho dne ji objeví reportérka Alex Dale, když píše nudný článek o lidech ve vegetativním stadiu. Vzpomene si na Amyin příběh a napadne jí, že by jí mohla pomoct obnovit zašlou novinářskou slávu. Jediný problém je, že Alex je stejně ztracena jako Amy, protože její alkoholismus jí o vše připravil, včetně manžela a pověsti dobré novinářky. Doufá, že když najde pachatele, postaví se zase na nohy, a tak se pouští do nebezpečného vyšetřování.
Steve Robinson patří mezi mé velké oblíbence a na jeho další příběh s Jeffersonem Taytem se už moc těším.


Když americký genealog Jefferson Tayte dorazí do Londýna, zemře mu v náruči jeho starý přítel a kolega. Nedlouho poté se Tayte a profesorka historie Jean Summerová vydají po mrtvolami poseté cestě, která je zavede až do roku 1708 k Londýnské královské společnosti. Co si mají myslet o příběhu pěti vědců, kolegů Isaaca Newtona a Christophera Wrena, kteří byli za tajuplných okolností oběšeni za velezradu? Jak se blíží k odhalení pravdy, Tayte a Summerová zjišťují, že se ocitli ve smrtelném nebezpečí. V jejich blízkosti se pohybuje vrah, odhodlaný obnovit to, co považuje za jedinou skutečnou královskou linii – a rovněž machiavelistický „lovec dědiců“, který v nejnovější sérii vražd, únosů a skandálů vidí jedinečnou obchodní příležitost.

A jako poslední horký tip, pro mne neznámá autorka, ale na seznam patří rozhodně. Mrkněte na lákačku.

Mrazivý, vzrušující psychothriller o lžích, ztrátách a touhách skrytých v hlubinách spánku…
Krásná Annalee Ahlbergová zmizela. V noci odešla z domu a zůstal po ní jen útržek noční košile na větvičce uschlého stromu u řeky. Městečkem se šíří strach a fámy. Stala se obětí zločinu, nebo opustila manžela a dvě dcery, aby mohla začít jiný život?
Její rodina však ví, k čemu došlo. Není to poprvé, co se Annalee vydala na bizarní noční výpravu – je totiž náměsíčná. A není to poprvé, co se kvůli tomu ocitla v ohrožení. Její starší dcera Lianna má dosud v živé paměti, jak matce zabránila vrhnout se z mostu do řeky.
O náměsíčnosti ví své i detektiv Gavin Rikert, který zmizení vyšetřuje. Snad právě to na něm Liannu přitahuje – ale co všechno ho vlastně spojuje s Annalee? A kdo ještě před Liannou ukrývá tíživá tajemství?


No, co říkáte? Já myslím, že se má moje peněženka rozhodně na co těšit. A jsem si docela jistá, že u vás to nebude jinak 😊
Užívejte si krásného, letního počasí, usmívejte se, opalujte se, popíjejte ledové drinky a hlavně - čtěte 😊

10 komentářů:

  1. Jo tak na Kim se těším moooc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Obě její knížky byly skvělé, aspoň podle mě, takže tuhle mít samozřejmě musím :)

      Vymazat
  2. Ach jo, tak ti můžu říct, že mě upoutaly úplně všechny, ale obzvlášť se těším na Cobena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to rozhodně, Miško! Když jsem ho viděla v novinkách, až jsem se tetelila :D

      Vymazat
  3. Tichá modlitba a Snaž se nedýchat jsou moje absolutní must have. A Coben také přichází v pravý čas, maminka jej má celého přečteného a blíží se její narozeniny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super příležitost :) My maminky, co máme narozky v červenci, se máme na co těšit :)

      Vymazat
  4. Hned tu první chci, mám ji nějakou dobu na wishlistu. Dále mě zaujala kniha Náměsíčná. Tu si také připíšu na wishlist :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že jsem se trefila do chuti :)

      Vymazat
  5. Jedna pecka vedle druhé, to je děsný :D

    OdpovědětVymazat