úterý 23. ledna 2018

La Buchta

Pečete rádi koláče, buchty, dorty, bábovky? Co takhle podívat se po této vychytané kuchařce, jejíž hlavní náplní je jedno jediné, jednoduché labuchtí těsto?

 La Buchta – Cesta z jednoho těsta ukáže všem, že pouze jediné těsto, které umíchá i malé dítě, může za pomoci pár obměn a triků posloužit jako základ pro nespočet dezertů i slaných koláčů. Díky jednoduchému labuchtímu těstu lze upéct několikapatrové dorty, bábovky, koláče, cheesecaky, brownies, cupcakes, donuts nebo také nadýchané vafle. V knize najdete více než 80 receptů, včetně několika variací krémů, polev a náplní. Kuchařka také obsahuje informace o surovinách, nevšední tipy a triky na pečení aj.

Jako obvykle jsem zkusila z kuchařky něco upéct. Vybrala jsem bownies, protože je má manžel rád a měla jsem na ně doma všechny suroviny. Těsto je opravdu za chvilku hotové, jen se do něj přidá rozehřátá čokoláda a voilá – máme brownies. Znám je sice v trošku jiné, mokřejší variantě, tenhle druh bych přiřadila k těm více „buchtovatějším“, ale někdo to určitě upřednostňuje. Přidávala jsem více cukru, než se v receptu píše. Těsto je vláčné, přirovnala bych ho trošku k perníku. Jen doporučuji nechat na kratší dobu v troubě. V knize píší 30-45 minut, já ho tam měla 25 minut a myslím, že mohlo být klidně o pět minut méně. Hodně záleží na troubě, to je samozřejmé. Posuďte na fotce sami:






Grafické zpracování knihy je prostě boží, ostatně jako u všech knih nakladatelství Smart Press Vše je přehledné a vy si můžete vybrat z receptů například na: Ovocný celozrnný koláč, Banánový tatin, Medové vafle, Kokosové muffiny, Špenátový quiche, Ořechový chléb aj.



Díky obměnám, náplním a krémům dává kniha neomezený prostor k realizaci nekonečného množství koláčů, buchet, dokonce i slaných variací. Je prostě skvělá a neměla by chybět ve vaší kuchyni.

Moc děkuji nakladatelství Smart Press za recenzní výtisk.


Knihu koupíte zde.















5 komentářů:

  1. Jé, já miluju pečení (a jezení toho upečené! :D) a tahle kuchařka vypadá dokonale zpracovaná, asi vim co budu chtít k narozkám, ten nahatej dort vypadá nádherně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky to tak mám :) :) Jsem ráda, že jsem posloužila, zrovna jí mají na webu Smart Press v akci za dobrou cenu :-)

      Vymazat
  2. Tak to vypadá dobře, jednoduché recepty zvládám taky a pokud mají různé obměny, je to ideální :) Hned bych ochutnala, pekařinko ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úúúžasně, mňam :)) někdy zkusím, děkuji za recept.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat