pátek 9. září 2016

Výhra od spisovatelky Veroniky Černucké


 V týdnu mi dorazila krásná výhra od spisovatelky Verči Černucké. Soutěžím u ní každý týden od té doby co soutěže pravidelně pořádá a konečně se na mě po roce usmálo štěstí. A zrovna u její knihy. I když detektivky moc nečtu, Poslední modlitbu jsem si toužila přečíst. Už jen proto, že se s Veru známe ze skupinky o čtení a už dlouho si vyměňujeme názory na knížky a věci s nimi spojené. Jsem na ní moc zvědavá :-)
 
 
 
Kniha dorazila i s krásným věnováním, které mě moc potěšilo a taky pobavilo :-) :-)
 
 
 
 A teď už se pojďme podívat na anotaci Poslední modlitby.
 
 
 
 
Poslední modlitba
Veronika Černucká

 
Třenovský klášter slaví 900 let svého vzniku. Jeden z pozvaných novinářů je v noci brutálně zavražděn a další vraždy na sebe nenechají dlouho čekat. Tara netuší, kdo je jejím protivníkem. Tajemná sekta? Duch zaživa pohřbeného mnicha? Sériový vrah, který tu před dvaceti lety ubodal šest dívek? Nebo někdo, kdo skrývá temné tajemství? A komu patří kosti nalezené v klášterní studni?
 
 
 
.
 
Moc děkuji Veronice Černucké za výhru.
 
*Veru

Žádné komentáře:

Okomentovat