neděle 20. října 2019

NOS4A2 (Vánoční říše)


„Toužíš poznat místo, kde jsou Vánoce každý den? Vydej se do země snů! Nastup a pojeď se mnou. Jsem prý únosce a vrah malých dětí, ale tomu nevěř.“

 

Victoria už jako malá zjistila, že umí zvláštní věci. Když si vezme kolo, dokáže projíždět mostem, který byl už před mnoha lety zbourán. Most ji zavede na místa, kam si sama přeje nebo jí dokáže najít odpovědi na její otázky. Jednoho dne však zkříží cestu Charliemu Manxovi, ďábelskému padouchovi, který ve svém starém černém autě s poznávací značkou NOS4A2 unáší děti. Odváží je do své Vánoční říše, kde jim slibuje Vánoce každý den. Ale z této země není návratu. Vicky mu však jako malá unikla a nestárnoucí Manx si to moc dobře pamatuje… Zachrání Victoria ztracené duše dětí a dostane konečně zlého Manxe


Pomozte mi prosím“!“
„Kde jste?“ zeptal se někdo dětským hlasem.
„Já nevím, nevím! Zabloudila jsem!“
„Už tam máme naše auto. Je v garáži. Sedněte si na zadní sedadlo a náš řidič vás odveze do Vánoční říše.“ Člověk na druhé straně linky se zahihňal. „Až tam budete, už se o vás postaráme. Pověsíme vaše oční bulvy na náš vánoční stromeček.“
Vicky zavěsila.
Za ní něco zakřupalo, prudce se otočila a viděla, že chlapec udeřil hlavou do okna. Po skle se rozběhla pavučina prasklin. Klukovi se očividně nic nestalo. (…) Dítě zaklonilo hlavu, pak jí prudce škublo kupředu a jeho hlava s dalším tvrdým křupnutím narazila do skla. Na zem spadly střepy. Kluk se smál. (…) Dítě sáhlo do rozbitého okénka a začalo hmatat po západce. Skleněné střepy ho škrábaly do zápěstí, olupovaly mu kůži, z ruky tekla černá krev. Zdálo se, že mu to vůbec nevadí.


Musím se přiznat, když jsem viděla to množství stránek (symbolických 666 stran, což je taky dokonalé, i za tuhle promyšlenost tleskám, Joe), tak jsem se zalekla. Nemám ráda tlusté bichle, nejen proto, že se špatně při čtení drží, ale také proto, že u nich mám už předem pocit, že budou zdlouhavé a děj se bude táhnout. Ale! NOS4A2 mi tuto myšlenku vyvrátila a jsem za to moc ráda. Tento temný fantasy horor jsem si užívala od začátku do konce a příběh mi utíkal, protože se neustále něco dělo. Tak trochu jsem předem věděla, o co v knize půjde, protože jsem si předem rozkoukala seriál, ale musím říct, že originál je prostě vždy lepší. Kniha je výborná! Je propracovanější, více záhadná a mrazivější.

Popis tajemné Vánoční říše a toho všeho okolo byl dokonalý. Měla jsem před očima ty unesené děti vypadající jako malí zombíci a jejich špičaté žluté zuby. Určitě bych tam nechtěla být s nimi a hrát „nůžky pro tuláka“. Joe Hill se rozhodně potatil, umí výborně vyprávět, vykreslit dokonalou tajemnou, hororovou atmosféru plnou těchto strašidelných dětí. Tyhle Vánoce byste nechtěli zažít, věřte mi. Vánoční říše je trošku jiné místo, než které podle názvu očekáváte. Ač je tam stále slyšet dětský smích, je to všechno úplně jinak, ale to už si musíte přečíst sami.

Já vám můžu slíbit napínavý fantasy horor, z pera Joe Hilla, syna Stephena Kinga, který vám vezme dech a vy zažijete mrazivé, temné a krvavé Vánoce!

 

Moc děkuji nakladatelství BETA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.
 
 

 

 

12 komentářů:

  1. super! Doma mám tu s modrou obálkou, s názvem Vánoční říše, tak si ji asi symbolicky vytáhnu kolem vánočního období :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci se podělit o své úžasné svědectví o tom, jak jsem se vrátil zpět mému manželovi mého života, chci říct lidem na světě, že existuje opravdové kouzlo online a je mocné a opravdové, jmenuje se Baba Wale Wiseman, pomáhal Nedávno jsem se sešel, abych se spojil se svým manželem, který mě vyhodil. Když jsem se obrátil na Wisemana, vrhl na mě milostné kouzlo a můj manžel, který řekl, že se mnou nemá nic společného, ​​mi zavolal a začal mě prosit. Kdokoli, kdo čte tento článek a potřebuje jakoukoli pomoc, může Wiseman nabídnout jakékoli typy pomoci, jako je Sjednocení manželství a vztahů, Léčení všech typů nemocí, Soudní případy, Těhotenství, nyní jsme velmi spokojeni s naším já. Wiseman ho nutí uvědomit si, jak moc se milujeme a potřebujeme. Tento muž je skutečný a dobrý. Může vám také pomoci vyřešit váš narušený vztah. Měl jsem svého manžela zpět! Bylo to jako zázrak! Žádné manželské poradenství a v našem milostném životě se nám daří velmi dobře. Kontaktujte tohoto velkého muže, pokud máte nějaký problém s trvalým řešením
    prostřednictvím e-mailu: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    OdpovědětVymazat
  3. Můj manžel a já jsme manželé už 6 let. Byli jsme šťastně ženatí se synem. Před 3 měsíci jsem si na něm začal všímat nějakého podivného chování a o několik týdnů později jsem zjistil, že můj manžel někoho vidí a už se o mě ani o děti nestará, Někdy jde ven a ani nepřijde zpátky domů na několik dní. Udělal jsem vše, co jsem mohl, abych tento problém napravil, ale vše bezvýsledně. Procházel jsem internet, když jsem narazil na web, který navrhl, aby mi doktor AJAYI mohl pomoci vyřešit mé manželské problémy. Cítil jsem tedy, že bych ho měl zkusit. Kontaktoval jsem ho a on pro mě udělal kouzlo. O dva dny později ke mně přišel můj manžel a omluvil se za křivdy, které udělal, a slíbil, že to už nikdy neudělá a moje rodina bude znovu šťastně žít .. Všechno díky dr. AJAYI. Pokud potřebujete sesilatele kouzel, který dokáže seslat kouzlo, které skutečně funguje, navrhuji, abyste ho kontaktovali. Nezklame vás.


    Whatsapp +2347084887094
    Mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Donna Burkley14/5/21

    Moje nekonečná chvála patří tomuto hlubokému zaklínačovi, který stojí za napodobení Děkuji, doktore. Ahoj lidi, jmenuji se Donna 38, žiji v San Francisco Bay v Kalifornii. Můj emocionální život nabral velký spád a bylo mi požehnáno, protože mě k němu doporučil rodinný přítel, který se stal sestrou, bolest byla tak nesnesitelná, že mě traumatizovalo, protože mě trápily noci, díky nimž jsem málem mizerný a prázdný asi rok před mým setkáním s Dr. Egwali, který mi pomohl oživit to, o čem jsem si myslel, že je pryč. Věřte mi, zpočátku jsem byl také nedůvěřivý kvůli mým různým setkáním s řadou kouzelníků a webových stránek, které byly na pokraji přivedení mého milého manžela zpět ke mně, vždy jsem stál silný a také jsem věděl, že musí existovat spolehlivé místo, které by pomohlo mému vlastní divočina, byla to opravdu velmi špatná situace, pak Kathy našla článek doktora Egwaliho a dala mi ho, kontaktoval jsem ho a vysvětlil, čím procházím, pak musel provést určitý rituál, při kterém byly dodrženy všechny nezbytné postupy, protože to úžasné setkání, v němž byl náš život tak barevný, protože od té doby byl ideálním manželem, kterého jsem kdysi ztratil a miluji vůči sobě i dětem .. Ještě jednou díky, doktore, můžete se k němu připojit na kterémkoli z těchto médií a být šťastnou duší jako já doufám, že najdeš štěstí!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sdílím toto svědectví partnerům, kteří trpí ve svých vztazích, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše čtyři děti nechal na dva roky pro jinou ženu. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nemohl jsem ovládat bolesti, které trápily mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil jsem na web, kde jsem viděl, že DR WALE sesilatel kouzel, který může pomoci získat spoustu milenců zpět během několika hodin, kontaktoval jsem ho a on udělal speciální modlitbu a kouzla pro mě. K mému překvapení se můj manžel po několika dnech vrátil domů. Tak jsme se zase dali dohromady a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete také kontaktovat DR WALE, mocného sesilatele kouzel pro řešení jeho kontaktu. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 NEBO E -mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je web, který jsem četl o DR ISIKOLO a kontaktoval ho, aby mi pomohl získat zpět mého bývalého přítele, aby si mě vzal, a vrátil jsem se sem, abych o něm zveřejnil příspěvek. Doktor Isikolo vám pomůže vyřešit váš problém bez ohledu na to, čím procházíte. Jmenuji se Anna Oscar. Příspěvek o sesilateli kouzel je pro mě velmi zvláštní, protože jsem nikdy nevěřil, že budu moci říci, že mi pomohl sesílatel kouzel při přivedení mého bývalého přítele zpět ke mně, i když mě opustil kvůli nevěře a neustálému zneužívání a bojovali jsme. po 6 měsících bez kontaktu. Četl jsem o doktoru ISIKOLO z jiných webů a kontaktoval ho, aby mi pomohl, a za méně než 48 hodin mi zavolal můj bývalý přítel a byl jsem šťastný, že se chce ke mně vrátit. Setkali jsme se stejný měsíc a on mi navrhl. Byl to ten nejkrásnější prsten. Prosím všechny tady, kontaktujte DR ISIKOLO, aby váš problém vyřešil za vás a udělal vám radost ze vztahu, který vám ubližuje. Láska je ten nejlepší pocit, jaký kdy člověk zažil. Pošlete mu e -mail na adresu: isikolosolutionhome@gmail.com Můžete mu také poslat WhatsApp/Viber na +2348133261196

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní15/3/23

    Ahoj přátelé, ráda se podělím o svou zkušenost s doktorem Ajayim, prožívala jsem těžké chvíle ve vztahu, protože můj roční snoubenec najednou řekl, že bychom měli odvolat svatbu, že už o mě nemá zájem, já byl zmatený a hledal pomoc, tak jsem se online setkal s Dr. Ajayim, který udělal kouzlo lásky a můj snoubenec šel na kolena, aby se omluvil, a díky Dr. Ajayi jsme šťastně manželé. Kontaktujte Dr. Ajayi Whatsapp: +2347084887094 nebudete litovat.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní17/3/23

    Minulý týden se se mnou rozešel můj 2letý přítel. Nejedl jsem a s nikým jsem nemluvil, hodně jsem plakal, byl jsem tak deprimovaný a vystresovaný, že jsem kvůli všemu stresu a depresím skončil v nemocnici. Jednoho dne jsem na internetu hledala tipy na lásku, protože ho hluboce miluji a záleží mi na něm a chci, abychom byli zase spolu jako pár. Našel jsem mocného muže jménem Ilekhojie, který vyřešil tolik vztahových problémů……tak jsem ho kontaktoval a vše mu vysvětlil, pak mi doktor Ilekhojie řekl, že se ke mně vrátí do 48 hodin poté, co mi pomůže s kouzlem na usmíření. Fungovalo to perfektně, jak slíbil, a David se vrátil a začal mě žádat, abych ho přijal zpět. Jsem teď tak šťastný, že doktor Ilekhojie udělal, co slíbil. Kontaktujte doktora Ilekhojie jako jeho 100% zaručený a účinný. Napište mu na (gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní20/3/23

    Můj manžel mě opustil kvůli mladší ženě. Bylo to, jako by ho měla pod zlým kouzlem, obrátil se proti mně přes noc bez jakéhokoli varování. Stalo se to minulý rok, byl jsem zoufalý, takže jsem použil všechny stránky se zaklínadlem, které jsem našel, ale bez výsledků. Přítel mi poslal kontakt na doktora Ilekhojieho a já jsem ho kontaktoval. Začal se mnou pracovat v únoru a díky vší jeho skvělé práci jsme já a můj manžel zase spolu. Jsem tak šťastný a poctěn, že mám na své straně tak skvělého člověka, jako jsi ty. Děkuji! doktore Ilekhojie. Potřebujete pomoc, WhatsApp Dr Ilekhojie na +2348147400259 nebo e-mail gethelp05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní22/3/23

    Byla jsem na pokraji ztráty manželství, když do toho vstoupil doktor Ilekhojie. Můj manžel požádal o rozvod po nekonečném sporu a citovém týrání, které jsme oba trpěli kvůli nedorozuměním. Odešel z domu a odmítl se vrátit. Hledala jsem skutečné řešení s vědomím, že nechci trpět další nouze kvůli rozvodovým případům a ztrátě mého 12 letého manžela. Dodržel jsem jeho postupy pro usmíření, které bylo velmi snadné. Láska a spojení mezi mnou a mým partnerem byly obnoveny a on se vrátil a požádal o zrušení rozvodu. Je pravdou, že doktor Ilekhojie je čestný a transparentní v pomoci lidem a i vy, když si toto přečtete, můžete získat řešení, které ve svém manželství nebo vztahu hledáte. kontaktujte ho pro pomoc hned. Zde je jeho kontakt. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní16/7/23

    dobrý den přátelé, není problém bez řešení, ale pouze pokud hledáte pomoc na správných místech, měla jsem v manželství hrozný nepořádek, protože mě manžel po 5 letech manželství opustil kvůli jiné ženě a šokující je, že neměli jsme žádnou formu nedorozumění, okamžitě vím, že něco není v pořádku, protože ho prosím, aby se vrátil domů, ale odmítl a choval se ke mně divně, to mě přimělo vyhledat pomoc a měl jsem štěstí, že jsem narazil na sesilatele kouzel kontakt online to zahodil muž, který popsal, jak mu kouzelník Dr Ajayi pomohl k velké výhře v loterii. Vzal jsem kontakt na doktora Ajayi a vysvětlil mu svou situaci, zeptal se na několik otázek, na které dávám správné odpovědi, také jsem mu dal nějaké peníze na nákup věcí, které bude používat pro svou práci, a po třech dnech kouzla mám svého manžela se mnou doma, je to zázrak. kontaktujte Dr Ajayi na Viber / Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat