pátek 9. prosince 2016

Babičky čtou dětem

Tak došlo i na mě 😄 Ve svých skoro čtyřiceti letech jsem se stala babičkou a je to skvělé! Prcka si užívám na sto procent, hlavně když se rozhodne, že na mé čisté tričko vykoná svou potřebu 😄

V mé rodné vsi máme skvělou knihovnici, která je mimořádně akční. Teď je v kurzu akce s názvem Babičky čtou dětem. A co bych to byla za babču, kdybych se nezapojila 😉



Řeknu vám, že takhle nervózní jsem už dlouho nebyla! Ti špunti mě fakt dostali. Koukali na mě cože tam jako dělám, dvě holčičky se hihňaly a když jsem se na ně podívala, ztichly jako že nic 😄 Podezřívám je, že se smály mi.
Ale bylo to skvělé! Začala jsem číst, ti vrabčáčci docvrlikali a už jenom poslouchali. No, nikdo z nich neusnul, ale to jistě nebude barvou mého hlasu 😃
Je to super akce! Nejen, že se dostanete mezi lidi, kteří jsou podstatně mladší než vy, což je velmi příjemné! Ale hlavně máte prostě aspoň trochu dobrý pocit, že zvolníte, přestanete se aspoň na chviličku honit a spěchat a prostě jen děláte to, co vlastně máte nejraději. Prostě čtete a je jedno, že to jsou zrovna pohádky 😄



2 komentáře: