pondělí 26. srpna 2019

Do ouška

Máte rádi knihy? Ale samozřejmě, že máte. Ty voňavé stránky plné příběhů, které nás přenesou do jiných světů. Na chvíli se můžeme stát někým jiným, žít životy jiných. Neznám větší relax, než si prostě jen tak číst. Anebo knihy poslouchat, neboť na knižním trhu je opravdu nepřeberné množství audio krásek. Namátkou jsem zabrousila do známých vod a vybrala pár, které by se vám mohly líbit.


Všichni jistě známe skvělého, českého autora Michala Viewegha a jeho humorně laděné knihy. Muž a žena jsou nyní nabízeny i v audioverzi. Hlas Igora Bareše a dalších nás provedou nástrahami mužského a ženského světa.



Taky jste milovníky Her o trůny? Tato sága si získala jak miliony diváků, tak nadšených čtenářů. A pokud nemáte trpělivost číst ty tlusté bichle nebo prostě jen rádi posloucháte, Dobré knihy pro vás mají i speciální nabídku čtyř dílů za zvýhodněnou cenu.



Pokračování článku na stránkách Magazínu Dobré knihy....



1 komentář:

  1. Hru o trůny už mám celou naposlouchanou. Číst ani sledovat se mi to nikdy nechtělo, ale zase jsem se tomu nechtěla úplně vyhýbat, a tak jsem se s příběhy seznámila poslechem. :)

    OdpovědětVymazat