neděle 1. září 2019

Do školky s úsměvem

Není to tak dávno, co jste se na něj dívali, jak spí v postýlce, a jedinou jeho starostí bylo nechat se nakrmit. Potom jste probděli pár nocí při růstu zoubků. Pak následovalo období prvních váhavých krůčků a objevování toho velkého světa kolem něj. Všechno poprvé už je pryč a teď se to vaše milované miminko, které vás nenechalo vyspat a neustále opakovalo slovo proč, chystá do školky. Už z něj bude velký človíček a vám určitě ukápne slzička, ostatně, stejně jako jemu, až mu dojde, že ho tam nějakou tu hodinku necháte. Jak já si na to dobře vzpomínám! A teď je ze mne babička, která příští týden půjde s vnoučkem taky po prvé do školky. A plakat budu, to vám zaručuji.

Ale je to krásné období, na které budete po letech rádi vzpomínat.  Neměli bychom to těm človíčkům trochu ulehčit a darovat jim něco, co jim později toto období připomene? Moc dobře si pamatuji, jak moje dcera odmítala do školky chodit v tom, co jsem jí nachystala. S oblibou vyšla ze dveří pokojíčku v něčem naprosto šíleném. Ale pokud jí to ulehčilo vstup do světa nejmenších dětí ve školce, neměla jsem s tím problém. Pojďme najít společně třeba kostým, ve kterém vyrazí třeba na první maškarní. Nádherné kostýmy pro holčičky z dílny Walta Disneye rozsvítí očka každé princezny. A pro chlapečky samozřejmě Spidermana.
Pokračování článku si můžete přečíst na stránkách Magazínu Dobré knihy

Žádné komentáře:

Okomentovat