středa 8. ledna 2020

Lednové knižní novinky

Tak milí přátelé, je to za námi. Vánoční shon, dárky, cukroví, blikající světýlka, to všechno je pryč a nastává nám takové mezidobí, než přijde jaro. Já osobně strašně nerada odstrojím stromeček a zamknu vánoční výzdobu ve skříni, protože to mám moc ráda. Ale alespoň máme jistotu, že knihy budou vycházet dál a teď na ně budeme mít víc času. Opět jsem našla spoustu novinek, které se už těší, až si je poprvé otevřeme, tak se pojďte spolu se mnou podívat na pár z nich.

Začnu, pro mě zcela netradičně, románem. Ale anotace mě doslova uchvátila a už se na knihu moc těším. Hluboká modř moře je příběh, ve kterém se bude pátrat po tajemné zahradě, kterou kdosi před lety namaloval. Pátrání hlavní protagonistku přivede až ke zchátralému zámečku a ani o trochu romantické linky nebude nouze.


Osobní asistentka je název detektivky, kterou si musím určitě pořídit. Autorkou je Renée Knight, která má za sebou skvělé dílo Dokonalý cizinec. V její nové knize, jak už z názvu vyplývá, se nám představí osobní asistentka Christine, dvacet let oddaná služebnice nevděčné Miny. Ovšem s Christine si není radno začínat.


Pokračování článku na stránkách Magazínu Dobré knihy.

1 komentář:

  1. Já jsem zvědavá na Osobní asistentku. Četla jsem kdysi Dokonalého cizince a kniha se mi líbila. Byla dokonce první, kterou jsem četla a recenzovala na blog :)

    OdpovědětVymazat