úterý 7. ledna 2020

PS: Chybíš mi


Druhý díl série P. S. jsem si opět velmi užila. Ale pozor, každý díl je samostatný příběh, takže určitě můžete číst knihy i jednotlivě.

Melrose je začínající televizní hvězda. Chodí po každém konkurzu a bere každý „štěk“. Chce se totiž stát slavnou a uznávanou herečkou. Je odmalička zamilovaná do svého nejlepšího přítele Nicka, se kterým se kamarádí od základky. Když jí Nick poprosí, aby se na půl roku přestěhovala místo něj do domu, kde žije, aby nemusel platit pronájem, protože dostal životní nabídku na koncertování s Maroon 5, Melrose bez váhání kývne. Má to ale jeden háček – spolubydlící Sutter. Protivný, namyšlený frajírek, který jí neustále provokuje a dělá narážky na všechno, co udělá. Vydrží Melrose tohle spolubydlení nebo se odstěhuje?


Chytnu kufr za madlo a začnu jej tahat po dřevěných schodech nahoru. Jsem na pátém schodu, když se rozevřou dveře do koupelny a z nich vychází zcela nahý řecký Adonis a za ním se valí pára, jeho ruce (stěží) zakrývají jeho bujný… stav.
Pohlédne dolů na schodiště, a jakmile mě spatří, pozdvihne koutek na jedné straně úst, mrkne a než zmizí ve svém pokoji, ještě zasalutuje.
Ach jo. Takže takhle to chce? Dobře tedy. Hra rozehrána, Suttere.“

 


Děj se střídá z pohledu Melrose a Suttera. Je opravdu velmi čtivě napsaný, žádné zdlouhavé popisky, autorka jde rovnou k věci. Při čtení jsem se občas jejich popichování a škádlení také zasmála. Nakonec se odhalí i tajemství, která Sutter skrývá a ukáže se, že je to citlivý kluk, který si nechce pustit nikoho k tělu.

PS: Chybíš mi jsem si opět báječně užila. Stejně jako předešlý příběh PS: Nesnáším tě.. V tomto románu najdete vlastně všechno. Od rodinného tajemství, zábavy, vtipu, lásky, bolesti, sebeuvědomění, až po různé narážky a nějakou tu erotiku a sex.

PS: Chybíš mi je zkrátka výborný new adult román, určitě si ho užijete jako já.

 

Moc děkuji nakladatelství BETA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat