úterý 30. května 2017

Svět knihy 2017 pro Venilafi magazín


Světem knihy na Svět knihy 2017


Každoročně je pořádána velká akce pro všechny knihomily, nakladatele, vydavatele, spisovatele… Jmenuje se Svět knihy a já, jakožto docela obyčejný milovník dobrého čtení, jsem neodolala a tu nádheru spatřila na vlastní oči. Asi se vám to bude zdát zvláštní, když říkám nádheru, ale pro mě to byl obrovský zážitek. Vezměte dítě do hračkářství a bude koukat s otevřenými ústy a zcela určitě neodejde s prázdnou. Přesně tak to bylo i se mnou na veletrhu knih. Tři obrovské místnosti plné voňavých knížek, chápete, že jsem musela odolávat velikým pokušením. Odnesla jsem si nádherných devět kousků a vůbec jsem neřešila, že je budu muset taky nějak dopravit domů. On se totiž tento koníček i docela pronese. Představím vám knihy, ke kterým mám nejblíže....


Pokračování článku si můžete přečíst Na stránkách magazínu Venilafi.

Žádné komentáře:

Okomentovat