pondělí 30. dubna 2018

Hodnej kluk


Blakey, Blakey, Blakey… ty jsi teda ale fakt… hodnej kluk. J Takový dobrák, se svalnatou hrudí, pekáčem buchet a obrovskýma rukama… kdo by ho nemiloval, že?


Jess Canningová je trošku černá ovce rodiny. Když se ujme organizování svatby svého bratra, rozhodně si nesmí dovolit selhání. Jenže! Ejhle, kdo to jde ženichovi za svědka? Jedna slabá chvilka s ním a Jess je hned vykolejená. Tahle chyba se rozhodně nesmí opakovat. Přestože je Blake Raley ten nejrajcovnější muž na světě. A ještě k tomu hokejista. Jess má všeho až nad hlavu i bez tohohle hodně sexy, trochu dětinského chlapa.
Blake se na svatbu moc těší. Musí přece dokázat Jess, že je ve skutečnosti dobrák, jen se špatnou pověstí, která není až tolik pravdivá. Snaží se Jess dostat do kalhotek při každé příležitosti. O nic přece nejde ne? Mají jenom přátelství s výhodami. Anebo ne? Co se bude dít dál?


Dupnu na brzdy silněji, než je potřeba, hlavně proto, že chci natáhnout paži přes Jessinu hruď, abych ji při tom nečekaným zastavení ochránil. Teda úmyslným nečekaným zastavením, to je ale fuk.
„To si děláš legraci! Ty sis sáhnul?“ zavrčí.
„Jasně.“
„Blakeu.“
Ohlédnu se na ni. „Copak zlato?“
V hnědých očích se jí mihne podráždění. „Neříkej mi zlato.“
„Dobře, Krásko.“
„Ani tak mi neříkej.“ Zaboří si obě ruce do vlasů. „Víš co? Za křižovatkou zastav.“
Můj pták mi pod zipem tancuje radostí. „To je slovo do pranice.“
„Kvůli tomu ne,“ zasyčí.

Ze začátku jsem si musela trošku zvykat na Blakeovu mluvu. Je to prostě chlap se vším všudy a nebere si s ničím servítky. I když občas mi přišlo, že to autorky trošku přehání. Takhle se přece žádný chlap nevyjadřuje, ne? Nebo ano? Klidně mi dejte vědět, ráda se dozvím, že se mýlím. Když jsem si tedy na Blakeovu prořízlou pusu a myšlenky zvykla, přišlo mi to nakonec vlastně docela roztomilé. On je takový plyšák, obr s velikým srdcem a po pár stránkách si ho musí zamilovat každý. Nemluvě o tom, jaké má svaly a jak vypadá! Možná, že vám i slina ukápne J Opravdu! J A jeho maminka? Ona je Blake v sukni! To snad ani není možné, jak je bezprostřední, milá a obrovská. Jsou tak moc stejní. Prostě si celou Raleyovic rodinku zamilujete dřív, než to sami postřehnete.

Hodnej kluk je první díl ze série WAGs. Příběh vás ohromí, pobaví, naladí na tu správnou vlnu a možná i trošku rozvášní. Kniha se mi moc líbila. Opravdu jsem se u ní odreagovala, zasmála a ta kapka chlapsky popsaného sexu všechno krásně okořenila. Už se moc těším na druhý díl Zůstaň, který právě u nakladatelství Baronet vychází.




Hodnej kluk vám ukáže, že se prostě nemusíte citům vzpouzet, ale je dobré, se jim poddat. Protože pokud vám intuice něco říká, tak jí poslechněte. Nechte se vést city. Vždycky je to zkušenost, ať už na chvilku nebo na celý život. Nemyslím tím jen ve vztahu, ale všeobecně. Mysl a intuice nám ve všem hodně napoví…

Takže si zalezte pod peřinu a nechte se zlákat Blakem, Hodným klukem, který vás rozhodně dostane na lopatky, až vám budou hořet tváře…

„Žíši,“ vydechne Blake venku. „Krásko, moc se omlouvám. Netušil jsem, že když si domů někoho přivedu, vyhlásí poplach čtvrtýho stupně.“


Moc děkuji Dobrým knihám za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.





Žádné komentáře:

Okomentovat