pátek 13. dubna 2018

MODERNÍ JÓGA OD A DO Z




Tato kniha je dokonalým průvodcem, který vás krok za krokem zasvětí do cvičení sérií pozic jógy či praktikování meditace. Prostřednictvím jógy stvořené na míru modernímu životu se naučíte lépe zacházet se svým tělem, myslí a energií. Potřebujete ulevit od bolesti? Chcete být více v klidu? Toužíte být lépe soustředění a spokojenější sami se sebou? Pak je tato publikace přesně pro vás…

Když jsem tuto Moderní jógu od A do Z poprvé uviděla, napadlo mě, že bych ji měla zkusit. Jógu jsem dřív pravidelně cvičila, ale pak od ní nějak, hlavně kvůli nedostatku času, upustila. Neprožívala jsem tedy tu její duchovní část, ale rozhodně mě bavila a pomáhala mi na má bolavá záda. Ze zdravotních důvodů toho teď mnoho cvičit nemůžu, ale některé části jógy by mohly být pro mě to pravé.

Když knihou letmo prolistujete, zjistíte, že obsahuje hromadu fotografií všech cviků a pozic. Je zde také úvod, který nás zasvětí do přínosů jógy, její psychologie, dýchání aj. Podstatou jógy je vývoj. Jedna z klasických definic smyslu jógy zní: dosáhnout něčeho, čeho jsme nebyli schopni dosáhnout předtím. Dozvíme se, jak jóga dokáže, abychom se cítili dobře, jak začít, jak používat tuto malou, ale obsáhlou knížku. Jsou zde cviky jak pro lepší tělo, tak pro dobré zdraví, dýchání, zdravá záda, kyčle a relaxace.



Zkuste tuto knihu od Christiny Brownové, která se věnuje józe již desítky let, je mezinárodně uznávanou učitelkou a vede oceňované výcvikové programy pro učitele jógy. Je autorkou několika publikací o józe, včetně této.
Kniha je krásně zpracovaná, přehledná a já jí moc doporučuji každému, koho toto téma alespoň trochu zajímá.

Moc děkuji nakladatelství METAFORA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.





1 komentář:

  1. Zvládla bych jógu, i když nemám žádné zkušenosti? Ráda bych ji začala cvičit, ale nejsem si jistá, že budu dělat cviky správně, tak abych nenadělala víc škody než užitku. Kolikrát už jsem si říkala, že si zaplatím nějaké cvičení s trenérkou, abych měla alespoň základy, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Jsem ráda, že už alespoň začínám trénovat vědomé dýchání , tak snad mi díky němu pak půjde líp i samotná jóga.

    OdpovědětVymazat