čtvrtek 13. září 2018

Devátý hrob


Četli jste skvělý thriller Oběť bez tváře? Pokud ano, pak víte, co vás v nejnovější knize
švédského autora Stefana Ahnhema čeká. Ale jste připraveni zapojit i své mozkové závity?
Pojďme se na tuto spanilou jízdu podívat trochu zblízka.




Co mají společného švédský ministr spravedlnosti a televizní hvězda? Zdánlivě nic, jen jsou
mrtví. Zavražděni každý jiným pachatelem. Zvráceným, podlým, lstivým vrahem. Jeden je
chirurg, který si se svou obětí rád hraje, a je velmi pečlivý. Druhý je nelítostný a surový a jeho
posedlostí jsou pouze ženy.
Před kodaňskou a stockholmskou kriminálkou, v čele s Fabianem Riskem, stojí opět nelehký
úkol, který zasáhne do života všech, kterých se vraždy týkají.
Fabian Risk je kriminalista, který rozhodně ví, co dělá. Již v první knize této série si získal
nejednoho fanouška. Já osobně mám již dlouho problém s hlavními hrdiny, kteří v sobě
skrývají nějaké trauma – ať už z dětství nebo z rozvodu, nebo jsou to zarputilí alkoholici na
prášcích. Risk není výjimkou, také si v sobě nese břímě, které z něj dělá sice podivína, ale
s velmi jasnou hlavou a mozkem, který rozhodně umí používat.


Pokračování recenze najdete v Magazínu Dobrých knih.....

2 komentáře:

  1. Měla jsem jí o víkendu v ruce i s prvním dílem a nebyla si jistá, myslíš, že je to pro mě? Já mám pocit, že jo, ale pořád váhám :D

    OdpovědětVymazat
  2. První díl mám doma, ale zatím bohužel nepřečten. Přesto bych si ho ráda co nejdřív přečetla, snad stihnu ještě tento měsíc :-) Pokud se mi bude líbit (což předpokládám), určitě si koupím i Devátý hrob.

    OdpovědětVymazat