pátek 15. listopadu 2019

Pákistánská pomsta




Napínavá, akční, záhadná a vášnivá. Taková je novinka mojí nejoblíbenější autorky Moniky Wurm.

Alexandra se vzbudí v nemocnici z bezvědomí a zjišťuje, že neví absolutně nic ze své minulosti. Netuší ani jak se jmenuje, či kde žije. Po těžké autonehodě trpí amnézií. Vedle její postele však sedí cizinec, který tvrdí, že je její snoubenec. A tak jí v nemocnici propouštějí s tímto vyhublým podivínem domů, s tím, že si časem sama vzpomene na svůj dřívější život. Shah ji rovnou vezme ze Slovenska k sobě do Londýna, kde spolu prý střídavě žijí. Tam Alexandra zjišťuje, že je těhotná, ale stále si na nic nevzpomíná. Navíc je pořád sleduje muž v černém a ona má strach. Shah ji přemluví na cestu do Pákistánu, kde by si prý mohla vzpomenout na svou minulost, protože se zde seznámili. Až tam mladá spisovatelka zjišťuje, že je v obrovském nebezpečí…



Ale vždyť se šátkem na hlavě se upeču zaživa, Shahu! Ani Irum nemá na hlavě žádný!“ nasadila jsem nesouhlasný postoj. Shah se naklonil nad postel a hrůzostrašným tónem procedil přes zlobou stažené rty: „Se šátkem na hlavě! Chápeš, nebo ti to mám vysvětlit jinak?!“
Z jeho výhrůžek mi naskočila husí kůže. Držela jsem jazyk za zuby. Znechuceně jsem hleděla na jeho úzká záda, když opouštěl místnost.

 


Pákistánská pomsta je volné pokračování knihy Pákistánská princezna, kterou jsem četla před několika lety (recenze zde). Román se dá číst samostatně, nicméně bych řekla, že my, co jsme Pákistánskou princeznu četli, víme v ději o něco málo víc. Příběh se opět skládá ze střípků skutečných událostí, což ještě víc podněcuje mojí fantazii a já si lámu hlavu nad tím, co z toho všeho je skutečné, vzhledem k podobě hlavní postavy s autorkou Monikou. J

A teď už pojďme k mým pocitům. To, že Monika Wurm prostě psát umí, se mi potvrdilo už po přečtení první a druhé knihy. Od té doby je autorka mojí nejmilovanější spisovatelkou. A ani tentokráte nezklamala. Pákistánská pomsta je tak čtivá, vtáhne vás do sebe a nepustí, dokud nebudete na konci. Mně kniha dělala společnost při nemoci, takže když jsem byla schopná číst, tak jsem si román užívala a hltala každou stránku.

Tento příběh je velmi napínavý, akční, bolestný, krutý a zároveň vášnivý a erotický. Prostředí záhadného Pákistánu vás pohltí a zasáhne.

Pokud toužíte po napětí, ale také té správné dávce lásky a touhy, pak si rozhodně nenechte Pákistánskou pomstu ujít. Slibuji vám velmi emotivní zážitek, ostatně jako u všech Moničiných knih.

 

Moc děkuji nakladatelství FORTUNA LIBRI za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat