pátek 14. února 2020

4 děti, 4 knihy

Snem každého rodiče je, aby jeho děti četly. Proč? Je to jednoduché! Fakta: děti, které čtou, si rozšiřují slovní zásobu a něco se dozví. Děti, které čtou, netráví tolik hodin u počítače a nehrají střílečky. A hlavně, na děti, které čtou je tak krásný pohled! Já čtu od mala a neumím si představit, že by to kdy bylo jinak. Jsem za to vděčná své babičce i mamince, se kterou si i dnes o knížkách povídám. Mít totiž společný zájem je nádherná věc. Vybrala jsem 4 knihy pro  každou věkovou kategorii a myslím, že jsem vybrala dobře. Ale bylo to těžké, neboť knih pro děti je velká spousta a všechny se mi zdály být úžasné.

Pro malé předškoláky jsem po dlouhém váhání vybrala Hry pro rozvoj řeči pro děti od 2 let. Kniha obsahuje přes 70 her, které jsou jasně a stručně popsány, má nádherné ilustrace a budete se u ní bavit se svými dětmi i vy.


Pro malé školáčky, kteří se už trochu naučili číst, je zde krásná knížka Školní strašidlo – první čtení. A je zajímavá tím, že si ji můžou s maminkou přečíst i děti, které se do školy teprve chystají. Vtipnou a nenásilnou formou je zde popisován den ve škole, seznámení se školou.  Má krátké věty, aby se malým čtenářům dobře četla.



Pokračování článku na stránkách Magazínu Dobré knihy.

Žádné komentáře:

Okomentovat