sobota 21. března 2020

Můj těhotenský deník

Krásně zpracovaná publikace z nakladatelství FORTUNA LIBRI by neměla chybět v domácnosti žádné těhulky. Pokud ještě váháte, určitě si ji pořiďte. Je dokonalá a ty vzpomínky prostě stojí pak za to! 


Anotace:
Průvodce devíti měsíci očekávání, radosti i velkých změn v životě ženy.
Těhotenství je období nových zkušeností i výrazných tělesných, psychických i citových změn. Tento decentně ilustrovaný deník každé budoucí mamince poslouží jako užitečný průvodce jednotlivými měsíci těhotenství a poskytne jí prostor pro zaznamenání pocitů a důležitých mezníků, aby si je kdykoliv mohla připomenout.

Můj těhotenský deník má u mě jedničku s hvězdičkou. Obsahuje základní informace pro nastávající maminky, ale zároveň je zde spousta prázdných stran k vyplnění a sepsání vašich vzpomínek. Kapitoly jsou rozdělené na jednotlivé měsíce. V každém najdete sekce k vypsání jako jsou:
- Důležitá setkání
- Výživové doplňky
- Plánovaná vyšetření, Poznámky
- Jak se cítím
- První tělesné změny
-Změny životního stylu
- Jak jsme ti říkali
- Naše první plány s tebou
- První setkání s gynekologem
- Místo pro první ultrazvuk a i ty následující
- Těhotenské nákupy 
a spousta dalších sekcí. 




Z této publikace jsem měla opravdu velikou radost, do čtvrtého měsíce máme vyplněno a už se chystám na vyplnění pátého. :) Pokud také čekáte miminko, určitě si "Deník" pořiďte, je to prostě "must have" každé těhulky, po čase pak číst těch 9 měsíců vzpomínek prostě stojí za to. 


Moc děkuji nakladatelství FORTUNA LIBRI za tuto knihu.

Můj těhotenský deník koupíte zde.



Žádné komentáře:

Okomentovat