čtvrtek 2. července 2020

Můj tajný život


Skutečný příběh luxusní společnice vám dá nahlédnout do životů, které nám jsou normálně utajeny…


Lucie je luxusní společnice. Nevím, zda tomu tak říkat, pro mě je to skoro to samé jako prostitutka, jen za více peněz a dárků. 5 let uspokojuje touhy a přání zákazníků z celého světa, její pracovní doba je pružná a pro peníze udělá v podstatě cokoliv. Její druhá tvář – ta veřejná, je však jiná. Lucie je také vzorná studentka vysoké školy, dcera, vnučka, kamarádka, cestovatelka a také excelentní lhářka. Z jejího okolí nikdo netuší, čím se vlastně živí a kde si vydělala na tu spoustu značkového oblečení, mezonetový byt a hromady dalších věcí. Nemluvě o tajném cestování po celém světě. Můj tajný život je příběh o jejím životě, který nikdo nezná a ani zdaleka netuší, jaký doopravdy je…

Rozhodně jsem si nedovedla představit, že budu polykat sperma klientů, jako to dělala Bella. Už na našem prvním setkání Rafael vyvrcholil do jejích úst. Postupem času jsem zjišťovala, že to nebylo výjimečné. Belle nečinilo nejmenší problém sperma polykat. Samozřejmě mě zajímalo, jak to dělá, že jí nevadí ta chuť, jestli to dělá kvůli klientům, ale přišlo mi blbé se ptát. Nakonec mi to prozradila sama, když další z jejích „stáláků“, se kterým nám domluvila setkání, tohle zakončení požadoval po mně.“




Na knize mě jako první zaujala její krásná obálka. Je opravdu velmi poutavá a tak nějak člověka uhrane na první pohled. Jediné co bych asi k ději vytkla, že mi občas vadilo, jak autorka přeskakuje z myšlenky na myšlenku, někdy i v čase. Ale na to se po pár stranách dalo zvyknout, i když je to takové chaotičtější. A pak mi vadilo také to, že Lucie podává tuto „práci“ jako procházku růžovou zahradou, vlastně snovou. Dostávala luxusní dárky, chodila na večeře, cestovala, měla skvělý sex – a za to ještě dostávala horentní sumy peněz, no nezní to lákavě? Možná to může některé mladé ženy dost ovlivnit a v podstatě si vzít Lucii za vzor, což se mi vůbec nelíbí, hlavně když píše, že je vše skutečné. Vynechala podle mě ta negativa, ale to je můj názor. Když vezmeme děj jako celek, kniha mě moc bavila, hltala jsem každou stránku, a kdyby to byl román, ne skutečný příběh, asi bych si ho užila mnohem víc. Zase na druhou stranu vidíme, jak někteří lidé žijí, mimo běžnou realitu, v jiných sférách a bylo zajímavé nahlédnout do tohoto světa, který obyčejný člověk vůbec nezná.

Pokud vás zajímá erotika a chcete poznat skutečný život luxusní společnice, pak si tuto knihu určitě pořiďte, je psaná čtivě a její příběh vás do sebe okamžitě vtáhne. Je zajímavé, jak někteří lidé dokážou žít – se dvěma tvářemi, neustále se přetvařovat, jenom kvůli penězům…



Moc děkuji nakladatelství FORTUNA LIBRI za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.





Žádné komentáře:

Okomentovat