čtvrtek 3. prosince 2020

PS: Je to výzva

 


Nová new adult z oblíbené série P. S. je tu! Ani tentokrát jsem si jí přeci nemohla nechat ujít…

Aerin právě dostala novou práci u významné firmy Caldera Wellese. Háček je však v tom, že bude pracovat pro jeho syna, který zatím ani netuší, že už má asistentku a ta ho musí přesvědčit o převzetí firmy po otci. Calder II. je ale volnomyšlenkářský, o práci nechce ani slyšet a s otcem se navíc nesnese. Aerin vezme svůj úkol jako výzvu a hodlá svůj slib splnit. To ovšem netuší, že je Calder nejen drzý, protivný a panovačný, ale také velmi sexy, takže trvá jen pár dní, než se brzy cosi zvrtne…

 

Mám z poloviny rozepsanou zprávu svému bratrovi, když mi náhlé zaklepání na dveře téměř přivodí zástavu srdce a telefon mi málem vypadne z ruky. Když zvednu oči od stolu, spatřím nesmlouvavě mužnou siluetu Caldera Wellese II., který stojí v mých dveřích s ledovou kávou v ruce – a ta se velice podobá té ze včerejška.

„Ano?“ zeptám se.

„Nabízím příměří.“

(…) Setřu z dřevěného stolu mokré kolečko, vydechnu rychlé „děkuji“ a přemýšlím, proč tu zatraceně pořád stojí.

 

 


Kapitoly se střídají z pohledu Caldera a Aerin. Calder mi byl strašně protivný a vlastně mi bylo Aerin tak trošku líto, proto jsem nemohla nepochopit, jak se mohlo stát to, co se stalo. Ale to už bych asi prozradila mnoho, takže si knihu musíte přečíst. J

Každopádně se mi román četl velmi dobře, příběh ubíhá svižně, možná naopak až moc rychle, oproti jiným, se ani nenadáte a už je konec. Žádné zdlouhavé protahování a popisky pocitů nebo okolí. V této knize se jde rovnou k věci, a to mi věřte, budete koukat, jak hodně rychle vše postupuje. I přesto jsem si román opravdu užila a díky jeho svižnosti jsem se znovu naladila na čtecí vlnu. Za což jsem moc vděčná. Pokud máte rádi romány pro ženy ze současnosti s kapkou sexu, kde si hlavní hrdinové neberou s ničím servítky, pak si určitě posviťte na Winter Renshaw a její PS: Je to výzva.

 

Moc děkuji nakladatelství BETA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.




1 komentář:

  1. já tento žánr nevyhledávám, ale kamarádce by se kniha mohla líbit )

    OdpovědětVymazat