neděle 25. dubna 2021

Tyran

 


Pokud jste netrpělivě vyhlíželi, tak jako já, pokračování bestselleru King, pak zpozorněte, dlouho očekávaný druhý díl Tyran je tu! Ještě dravější, krutější a nebezpečnější než byste čekali!


Poté co Kinga i Doe senátor zradil, je všechno úplně jinak. Když na Kingův dům udělá nálet drogový dealer Eli se svými kumpány a snaží se pomstít stůj co stůj, musí King vyřešit hlavně Doe. Násilně odvedenou a zavřenou v jejím staronovém domově, s bývalým přítelem a bůhvíkým ještě. Postupně si začíná vzpomínat na svou minulost, kdo byla, jaký vztah měla s otcem, na kamarádku Nikki a hlavně na svého syna. Kdo je však ten tajemný Tyran, před kterým ji Nikki varovala? Skutečně je to její vlastní otec? Co zlého provedl lidem okolo sebe?

 

Teda, zpráva přišla z jejího čísla. Zmáčkl jsem ikonku. Z toho, co jsem uviděl, se mi zastavilo srdce a začala se mi vařit krev.

Na obrazovce byla zmlácená, zkrvavená a potlučená verze mýho Štěněte. Vlasy, co jí spadaly do tváře, byly plný červenejch pruhů. Byla přivázaná k židli, pusu měla otevřenou dokořán. Čelist měla natočenou k jedný straně, jako kdyby ji tam někdo opakovaně udeřil. Oblečení měla rozervaný a viselo jí na těle. (…)

Štěně, který na tvář znovu a znovu dopadaly údery mužský pěsti. Křičela, brečela, prosila, ať s tím bitím přestane. Než obraz zase zamrznul, vypadala už jako bez života, ale údery pokračovaly dál.“

 


Tyran je možná ještě temnější a krutější než první díl s názvem King. Je opět psaný velmi čtivě. Já jsem hltala stránku za stránkou a těšila se na další čtecí chvilku. Děj je velmi propracovaný, napínavý a zamotaný, že člověk netuší, co se ještě může stát. A to vám teda povím, že budete překvapení víc a víc. Nahlédneme pod pokličku Doeiny minulosti, sama si začíná vybavovat střípky vzpomínek, které jsou temnější než noc, a sama zjistí, že její poslední chvilky před ztrátou paměti, byly noční můrou. Jak je možné, že Nikki znala ještě dřív? Proč se jí vkrádá do vzpomínek? Spousty otázek, na které zde najdeme odpovědi.

 


Pokud vás zaujal už první díl, pak si určitě nesmíte nechat Tyrana ujít. Tohle je zkrátka „must read“. Kdo máte rádi new adult romány, kde si hlavní postavy nejdou pro silná slova daleko, pak neváhejte. Série King je výborná, čtivá a v něčem prostě jiná než ostatní.

 

Moc děkuji webu MEGAKNIHY.CZ za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

 









2 komentáře:

  1. Donna Burkley14/5/21

    Moje nekonečná chvála patří tomuto hlubokému zaklínačovi, který stojí za napodobení Děkuji, doktore. Ahoj lidi, jmenuji se Donna 38, žiji v San Francisco Bay v Kalifornii. Můj emocionální život nabral velký spád a bylo mi požehnáno, protože mě k němu doporučil rodinný přítel, který se stal sestrou, bolest byla tak nesnesitelná, že mě traumatizovalo, protože mě trápily noci, díky nimž jsem málem mizerný a prázdný asi rok před mým setkáním s Dr. Egwali, který mi pomohl oživit to, o čem jsem si myslel, že je pryč. Věřte mi, zpočátku jsem byl také nedůvěřivý kvůli mým různým setkáním s řadou kouzelníků a webových stránek, které byly na pokraji přivedení mého milého manžela zpět ke mně, vždy jsem stál silný a také jsem věděl, že musí existovat spolehlivé místo, které by pomohlo mému vlastní divočina, byla to opravdu velmi špatná situace, pak Kathy našla článek doktora Egwaliho a dala mi ho, kontaktoval jsem ho a vysvětlil, čím procházím, pak musel provést určitý rituál, při kterém byly dodrženy všechny nezbytné postupy, protože to úžasné setkání, v němž byl náš život tak barevný, protože od té doby byl ideálním manželem, kterého jsem kdysi ztratil a miluji vůči sobě i dětem .. Ještě jednou díky, doktore, můžete se k němu připojit na kterémkoli z těchto médií a být šťastnou duší jako já doufám, že najdeš štěstí!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný blog. Ukazovala jsem ho pár let zpátky mé dceři a ta mi říkala, že ji při přípravách na ústní maturitu opravdu pomohl! Takže za ní děkuji! Nedávno jsem si na Vaše doporučení koupila tuto skvělou knihu, na kterého jsem narazila na eshop second handu. Vyšel mě na pár korun a udělal mi opravdovou radost!

    OdpovědětVymazat