úterý 30. července 2024

Letní čtení

 


Co by mohlo být takové příjemné, vyloženě letní čtení? Co takhle příběhy, které se odehrávají u moře nebo kde hlavní hrdinové cestují, či dokonce něco s kapkou erotiky? Může být? Pak jste tu správně, protože přesně tohle si já představím pod pojmem letní čtení. Tak se pojďme podívat, co jsem pro vás vybrala…

Léto na Santorini
Soukromá jachta s několika cizími lidmi, kapitán, který zná všechny ostrovy v okolí Santorini, osamělá žena a pohledný muž. No nezní to jako letní klišé? Ale víte co? Ono to tak úplně klišé není, protože díky knize poznáme mnoho řeckých ostrovů. Já se strašně bavila, protože většinu těch ostrovů znám osobně a číst o nich, jako bych na nich byla znovu a měla jsem se u čtení báječně. Díky románu navštívíte Santorini, Ios, Mykonos a spousty dalších nádherných řeckých ostrovů. Navíc ten pohledný Američan na palubě co se stále usmívá? Tenhle román je prostě letní „must have“.

Pan Masters
Hlavní hrdinka je mladá žena, která se živí jako chůva dětí, právě hledá práci. Uchází se o místo ovdovělé ženy, aby se starala o její malé ďáblíky. Ale nakonec se ze zaměstnavatele vyklube muž, přesněji řečeno velmi pohledný muž. A tahle střelená mladá žena si už po třech dnech v jeho domě usmyslí, že svého šéfa musí mít. Celého a hned. Máte rádi new adult romány? Tak tenhle rozhodně musíte číst.

Vila v Itálii
Nová Julie Caplin? Tak to nám rozhodně nesmí uniknout! Tentokráte nás autorka vezme do Itálie na známé pobřeží Amalfi. Nádherná vila, nalezená stará fotografie, záhadný cizinec a romantika u moře. Ještě něco musím dodávat? Další moje must have tohoto léta! Mimochodem, nevíte co je na tom Amalfi výjimečného? Četla jsem už o něm v tolika knihách, jako bych to tam moc dobře znala, ale nikdy jsem tam nebyla.

Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.



Žádné komentáře:

Okomentovat