středa 9. října 2024

666 DUŠÍ

 


Vášeň, touha, erotika a pokušení z hlubin samotného pekla!

 

Adrien se před mnoha stovkami let upsal samotnému Luciferovi, pro kterého loví hříšné duše. Nyní mu jich zbývá ještě 666, aby se osvobodil. Výjimkou je však čistá duše! Pokud nějakou takovou potká, podaří se mu, aby zhřešila kvůli němu, pak ho tato duše může spasit okamžitě. Když mu do cesty vstoupí Vivien, on ví, že je to ona. Ta pravá čistá duše, nezkažená, bez hříchu, peklo nad ní nemá žádnou moc, protože je pod ochranou Boha. Adrien začíná vzrušující hru o její nevinnost. Nechá se mladá Vivien zlákat hříšným pokušením?

 

Oblečení, které mám na sobě, padá dolů jako rozpálený popel a já klesnu na kolena v krutých mukách. Přes plameny vidím, jak ke mně běží Harry a strhává z postele přikrývku.

Hodí ji na mě, aby mě uhasil, ale je pozdě. Na mých rukou i zádech jsou do pokožky vypáleny černé symboly jako znak mého pochybení.“

 


Tento román je naprosto boží! (Nebo spíš ďábelský? J) Originální, neotřelé, nové téma plné temnoty, ďábelského pokušení, z prostředí pekla, ale přitom současnosti, kde ďáblovi pomocníci chodí všude kolem nás, se mi moc líbilo. Kapitoly se střídají z pohledu Vivien a z pohledu Adriena.

 Čtení jsem si užívala a náramně se bavila. Jiskření mezi hlavními hrdiny je od prvních stránek do očí bijící a vy se budete nejednou při čtení červenat. Vivien je trošku naivní mladá žena, bez životních zkušeností. Adrien je, vlastně na to jak je temný a zlý, tak moc sympatický a navíc krásný, že jsem hltala každou řádku, ani jsem se nenadála a byla na konci knihy.  Závěr, ač byl možná na mě trošku uspěchaný, ten mě tedy také dostal. Absolutně jsem takový nečekala a já zírala s otevřenou pusou, co se to stalo.

Autorka Emily D. Beňová napsala výborný, neobvyklý new adult román, který se báječně čte, vtáhne do děje a nepustí, dokud (s hořícími tvářemi) nebudete na konci knihy. Už se nemohu dočkat druhého dílu, měl by vyjít za pár dní. Rozhodně si knihu pořiďte, já vám garantuji, že něco takového, jste ještě nečetli. J 






Moc děkuji nakladatelství FORTUNA LIBRI za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

 







Žádné komentáře:

Okomentovat