pondělí 12. září 2016

Knihy na cestách aneb fotoreport z víkendu

 
 
Jak už se u mě stalo poslední dobou zvykem, přináším další fotoreport z víkendu. A protože se mnou nebyla jen jedna kniha na cestách, byly hned tři, nazvala jsem ho trefně "Knihy na cestách". Protože se mi nahromadily recenzáčky a já je ještě neměla vyfocené, rozhodla jsem, že se mnou tentokrát budou vejletit hned tři knížky. Tady je malá ukázka některých fotek z víkendu z míst, kde se mnou byly.
 
V sobotu jsme pracovali všichni - celá manželova rodina na vinici a poté se  smočili v bazénu.
 
 
Vínečka je letos méně než vloni. Za 14dní už tu máme vinobraní, pomalu se začíná sbírat na burčák, tak uvidíme, jaký bude.
 
 
 
Po práci na vinici šel manžel opravovat sekačku, tak jsem do dílny hned vplula za ním a využila toho prostředí na další focení.
 


Neděle se nesla čistě ve znamení odpočinku. Odjeli jsme k rodičům na vesnici a věnovali se opalování, zahrádce a grilování :-)
 
 

Hledali jsme s taťkou vhodné aranžmá pro knihu Osvětimská knihovnice v jeho dílně a myslím, že se povedlo hodně krásných fotek.
 

 
Třetí knížka, která se mnou cestovala (když bral manžel tašku do ruky, říká: "A jéžiš, kolik knížek táhneš tentokrát." :) ) byl druhý recenzák z Moby Úsměvy žen.
 
 
Největší oříšek, byl nafotit knihu, kterou právě čtu Náš nejmladší má 4 tlapky. Protože jsem si usmyslela, že jí nafotím s pejsky, kterých mají rodiče opravdu hodně, tak to dalo zabrat. Vystihnout ten moment, kdy se malý drobek chvilku nehýbe a v klidu sedí, není jenom tak. Myslím že tyto "nepovedené záběry" mluví za vše:
 


 
 
Už mi jí málem sežrala :-)))
 
Tak to byl můj víkend s knihou, kdy jsem sice nestihla přečíst ani řádku, ale přesto jsou knížky stále se mnou.
 
Krásný pracovní týden *Veru

 


2 komentáře:

  1. Krásné knihy :) Náš nejmladší má 4 tlapky mě moc zaujala, mám ráda takovéto knížky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Tlapka" je opravdu vtipná knížka ze života. Přímo se v těch situacích s novým přírůstkem v rodině vidím :-)))) *Veru

      Vymazat