středa 30. listopadu 2016

Nový vánoční přírůstek :-)

 
 
Dnes mi dorazil úlovek z bazárku. Knížka mi byla doporučena v naší oblíbené skupince na FB Čteme, co nás baví a naplňuje, kterou vede Šárka z blogu Můj knižní ráj :-) Hledala jsem nějakou vánoční knížku, která mi unikla, protože jich letos - na rozdíl od loňska - moc nevyšlo. Jedinou tuhle jsem neznala a musím říct, že vypadá krásně. Povídky o Vánocích jsou přesně to pravé. Hned na první pohled mě zaujala.
 
 
Kouzlo Vánoc - Cathy Kelly
 
Ve své první povídkové knize vypráví Cathy Kelly, autorka světoznámých románových bestsellerů, poutavé příběhy mnoha pozoruhodných hrdinek, v nichž zaručeně poznáte samy sebe nebo své blízké. Zažila to každá z nás, takové běžné všední trable i vážné situace, ať je to nevítaná vánoční návštěva, na kterou se ani trochu netěšíte, soupeření se sestrou, nedorozumění s matkou, smutek, když nám zůstane prázdné hnízdo, nenaplněná touha po dítěti, radost, kterou si odpíráte, samota po bolestivém rozchodu nebo zrada kamarádky. Každý má nějaké trápení. Někdy je těžké najít si cestu i k těm nejbližším, ale vyplatí se to. Právě rodina a přátelé nám pomáhají překonat všechny nesnáze. Cathy Kelly své hrdinky líčí s hlubokým pochopením, s laskavostí, moudrým nadhledem a humorem. Takže zapomeňte na vánoční shon, udělejte si radost, pohodlně se usaďte a nechte se unést vyprávěním.

Vánoce jsou jenom jednou za rok, tak ať vám vánoční kouzlo neuteče.
 
 

 
Moc děkuji za tip. 
Už těším, až se do ní před Vánoci začtu :-)
Krásný den, *Veru
 


2 komentáře:

  1. Teda ta obálka, přestože je sladce růžová, je nádherná. Knihy jsem si na fb stránce ani nevšimla!
    Doufám, že se bude líbit :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám vědět :-) Obálka se mi taky moc líbí, je celá taková třpytivá :-) Díky

      Vymazat