úterý 4. dubna 2017

Recenzáčky od nakladatelství Brána

 
Právě mi dorazily tyto krásné recenzáčky od nakladatelství Brána. Tímto moc děkuji.  Obě knihy jsou od slovenské autorky Moniky Wurm, která žije ve Vídni. Dosud jsem od této spisovatelky nic nečetla, tak jsem zvědavá :-) A teď už si ty krásky pojďme představit v anotacích.
 
 
 
Pákistánská princezna - Monika Wurmová
 
Kniha je strhujícím příběhem krásné Slovenky Angeliky. Moderní, sebevědomá dívka, žijící
ve Vídni, přijímá lukrativní nabídku stát se modelkou v zemi, která jí nahání hrůzu. Všechno se zdá být zpočátku ideální, kdyby ovšem nebyla unesena neznámým pachatelem. Ten ji drží několik dní spoutanou a se zavázanýma očima. Šokující odhalení nastane, když ji únosce přinutí, aby si ho vzala za manžela.
Nechte se ovládnout vášní, drsnou láskou a spalující nenávistí hlavní hrdinky v zemi, která není k ženám právě přátelská. Práva na zfilmování příběhu koupila Velká Británie.

 
Nesmíš mě milovat - Monika Wurmová
 
Poutavý příběh konžské otrokyně Ashanti a jejího majitele Arthura a příběh ze současnosti líčící vztah mezi saudským korunním princem a belgickou gemologičkou Sandy de Vos spojuje pouze tenká nit mezi přítomností a hříchy minulosti. Nechte se pohltit dějem knihy, který vás dojme nevinností skutečné lásky. Dokáží city odsouzené k zániku přežít nemilosrdné předsudky společnosti?






 


2 komentáře:

  1. Já tyto knížky nevyhledávám, ale Veru, ať se ti líbí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já jsem říkala, že zkusím taky něco nového :-) Tak uvidíme, spisovatelka je hodně chválená, tak jsem zvědavá :-) Díky Šári moc :-)

      Vymazat