pondělí 21. srpna 2017

Čtecí koutek a tipy na knihy od Veru

Asi před týdnem nám přišla emailem zajímavá nabídka od Biano.cz a Martinus.cz :-)
 
Takže se můžete těšit na můj a Janči vysněný čtecí koutek, včetně tipů na naše nejoblíbenější knihy.
 
Biano.cz má opravdu nepřeberný výběr nábytku až po doplňky, lampičky, tapety a všechno možné. Bylo složité si vybrat jen jeden, takže jsem zvolila alespoň dva čtecí koutky, hlavně podle křesílek, které mě oslovily nejvíce. To jsem ještě netušila, kolik mi to dá práce - sestavit obrázky do jednoho není žádná sranda :-) Dokonalé to rozhodně není, ale myslím, že pro představu to snad stačí:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ještě mě moc zaujal tento obraz větrných mlýnů, připomíná mi nedávno navštívený řecký ostrov Ios (na článek se můžete těšit brzy):
 
 
 
 A tahle krásná lampička:

 
A moje tipy na nejlepší knihy letošního léta? Mám hned dva, jednu čerstvou novinku a jednu knihu, kterou jsem četla někdy na jaře:
 
 
 
Čtení (nejen na léto) jako dělané :-) Pro všechny, kteří se rádi zasmějí, protože Lilly je prostě magnet na průšvihy a trapasy, ale také pro ty, kteří mají rádi cestování, Thajsko a letní love story.
 
Anotace:
Když si Lilly Swansonová přečte tenhle vzkaz od svého snoubence pět minut před začátkem svatebního obřadu, má pocit, že se jí zhroutil celý svět. Její pečlivě naplánovaný, dokonalý život s mužem snů se roztříští na tisíc kousků a Lilly z minuty na minutu neví, co dál. Rozhodne se proto ještě v přechodném pominutí smyslů nastoupit do letadla a odletět sama na líbánky do exotického Thajska. To ještě netuší, jaká vzrušující cesta plná poznání, nečekaného dobrodružství a možná i nové lásky ji čeká…
 
 
Knihu koupíte zde.


LÁSKA V ŘÍMĚ

Skvělý příběh, pro všechny, kteří milují cestování, Řím a vůbec celou Itálii. Moji recenzi na knihu najdete na blogu :-)

Anotace:
Příběh tří párů a jejich milostných vztahů zasazený do kulis historických památek Říma. Román analyzuje podoby lásky v okamžiku jejího zrodu, během zralého vztahu a na jejím konci. Všechny tři osudy se na konci příběhu překvapivě spojí. Devatenáctiletá studentka umění Alice přichází do Říma za dobrodružstvím a inspirací, než se bezstarostně usadí se svým přítelem Danielem. Existuje něco jako láska na první pohled? A jak se pozná životní láska? Meg a Alec, věčně rozhádaní manželé z Los Angeles, cestují do Říma, aby osvěžili svůj milostný život, který v průběhu let, co se stali zaneprázdněnými rodiči a úspěšnými podnikateli, poněkud skomírá. Představují groteskní hlubiny typické manželské krize. Constance a Lizzie sem jedou rozprášit popel Constancina milovaného manžela Henryho a Lizziina bratra. Ale Lizzie nezná skutečný příběh o tom, jak se Constance a Henry před několika desítkami let v Římě poznali. Každá kapitola vás zavede na utajené místo, které v Římě můžete zkusit najít.
 
 
 Knihu koupíte zde.


A jedna z mých vůbec nejoblíbenějších knih? Některé se už bohužel nedají sehnat, ale tohle je jedna z mých TOP 3:


100 DNÍ ŠTĚSTÍ

„Nejztracenější ze všech dní je ten, v němž jsme se nezasmáli.“ Nicolas de Chamfort
Hořce úsměvný román o lásce, chlapském přátelství, slunné Itálii a skvělé italské kuchyni. Budete plakat a budete se smát, jako byste sledovali skvělý film!
Nemám žádnou zásluhu, pro kterou bych byl oficiálně vzpomínán. Abych ospravedlnil tu mramorovou desku. Desku, kolem které někdo projde a řekne: „Mrkni mi do Wikipedie, kdo byl tendleten Battistini!“
Nicméně mám ženu a dvě děti, které miluju, úžasné přátele, mužstvo kluků, kteří by za mě dali život. Dělal jsem chyby, další ještě udělám, ale taky jsem se zapojil. Taky jsem tu byl. Možná v koutku, nebyl jsem oslavenec, ale byl jsem tu. Jediné, čeho lituju, je, že jsem musel zjistit, že umírám, abych začal žít.



Knihu koupíte zde.


Chcete další inspiraci ke čtení? Zde je můj wishlist :)


Snad jsem vás alespoň trošku inspirovala, budu se těšit na příště s pořadateli soutěže


Biano.cz

Martinus.cz


 
 


6 komentářů:

  1. Sedací pytel, přestože je růžový, je nádherný. Zajímalo by mě, jak se na něm sedí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi strašně líbí :-) Mají ho v různých barvách. Bílá a šedá pro mě taky není marná :-)

      Vymazat
  2. Moc hezký čtecí koutek :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. zajimava volba, to prvni kreslo je zvlastni, jak se v nem asi sedi? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucy to právě potřebuju nutně zjistit :-) :-)

      Vymazat