čtvrtek 26. července 2018

Kuchařka pro teenagery




Už jste o této kuchařce slyšeli? Že ne? Pak to ale musíte rychle napravit, protože, ač teenager nejsem už dávno, tak mě nadchla. Je plná jednoduchých, rychlých receptů, vhodných přesně pro nás, kdo celý den tráví v práci a večer přemýšlejí, co honem rychlého k večeři. Většina receptů je zdravých, chutných, rychlých a je zde dokonce část věnovaná jídlům na cesty, do práce, atp.
Jak jste si již určitě zvykli, musím si z každé kuchařky alespoň něco ihned vyzkoušet, než napíšu recenzi. Tentokráte jsem se rozhodla pro kuskus se zeleninou, který jsem zabalila sobě i manželovi do práce a ovesnou kaši ke snídani. Kuskus se zeleninou byl v těchto vedrech opravdu dobrá volba. Příprava večer nezabere tolik času, ráno nandáte vše do přenosné krabičky a v práci dáte do ledničky. V půl jedné pak vyndáte a můžete rovnou konzumovat. Lehké, svěží, letní – výborné!
 
 

 
Ovesnou kaši známe asi všichni, ale ne každé ráno je na ni čas. Takže jsem vybrala den, kdy jsem měla volno, přidala hromadu ovoce a kokos a moc jsme si pochutnali.
Brzy se chystáme určitě na banánové lívance, cizrnový salát, zeleninovou pomazánku, sypaný koláč či citronový sirup s mátou…
Kuchařka je rozdělená na sedm částí. Ty jsou: Do krabičky, Víkendová snídaně, Nedělní oběd, Vegetariánská večeře, Piknik v parku, Narozeninová párty, Vánoční čas. Najdete zde tedy recepty na různé saláty, pomazánky, pak sladké koláče mnoha druhů, jednohubky, pití, zmrzliny, až po vánoční cukroví.
Kuchařka je opravdu rozmanitá, skvěle zpracovaná, obsahuje mnoho rad a tipů. Já vše velice chválím a těším se na další dobroty, které zkusím…
 
Moc děkuji nakladatelství SMART PRESS za recenzní výtisk.
Knihu koupíte zde.
 
 
 
 
 

1 komentář: