čtvrtek 2. srpna 2018

Báječné knihy na pláž



Že vůbec netušíte, jaké čtení si s sebou přibalit do kufru na dovolenou? Nebo vás letos moře minulo a chcete si o něm alespoň přečíst a naladit se na tu správnou letní vlnu? Tak to určitě čtete správně, já jsem totiž na takovéhle knihy odborník.

Když se řekne knihy na pláž, vybaví se mi oddechové romány, které se odehrávají nejlépe u moře, nebo se v nich cestuje, či zde hrdinové prožívají letní lásky. Souhlasíte? Já tyhle žánry miluju, ať už je to cestopis, román pro ženy, young adult nebo společenský román. Ráda čtu cokoliv na toto téma a s radostí se prostřednictvím knih podívám nejen na místa, kde už jsem byla a u kterých vzpomínám a sním, ale také na nová místa, do států kde jsem nebyla. Ráda je poznávám a objevuji. Ať už prostřednictvím knih nebo ve skutečnosti. Pokud je to příběh odehrávající se v Řecku, to mi udělá opravdu největší radost. Ale určitě si také ráda přečtu o Itálii, Francii a jakékoliv jiné zemi.  Teď už se pojďme podívat, jaké krásky, ze kterých léto sálá na dálku, jsem pro vás vybrala…

 


To by bylo, aby můj výběr nezačínal nějakou knihou z Řecka, konkrétně z ostrova Korfu. Tento román je letní pohodovka plná šílených zvratů, bláznivých nápadů a řecky mluvících svalnatých krasavců. Bude vás bavit a nenechá vás se ani odtrhnout. Ellen si přijela na ostrov Korfu vyčistit hlavu a zahojit zlomené srdce. Přišla totiž o všechno. O práci, peníze i přítele. Hotel Blue Vue je veliký komplex, který nezahrnuje jen all inclusive, ale také denní i noční program, který vedou zruční animátoři. Svalnatí a opálení animátoři. Zkušení svůdníci a přitažliví muži. Jeden z nich se jmenuje Jani a je plný záhad a tajností. Jenže Ellen také ukrývá jedno velké tajemství, které jí může zničit celý život.
 
 
Pokračování článku čtěte zde na webu Dobrých knih.
 
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat