středa 8. srpna 2018

Den ženského orgasmu – tipy na knihy plné erotiky a sexu




Šťastný mezinárodní den ženského orgasmu! Milé dámy, vyřiďte velké díky za tento den do Brazílie, neboť to je to místo, kde byl 8. srpna zaveden a slaví se jako jedno z největších životních potěšení. Ve státech, kde se slaví (Brazílie, Španělsko, Mexiko, Norsko aj.) ženy tento svátek milují více než MDŽ, tak proč si ho nepřipomenout i u nás? A co vás napadne jako první ve spojení ženského orgasmu a knih? No přece erotická literatura, nemám pravdu? Vybrala jsem pro vás něco ostřejšího, ale také pár lehkých erotických románů, které vás rozvášní a budou vám při čtení určitě hořet (nejen) tváře.
Takže si udělejte pohodlí, zalezte si pod peřinu, jestli si budete číst sama nebo předčítat partnerovi, to už nechám na vás. Jak se říká, proti gustu… Záleží, co si z těchto knih odnesete, třeba vás v nich něco inspiruje a ten den ženského orgasmu oslavíte se vším všudy! J

 

 
Šéf - Vi Keelandová

Právě jsem tuto knihu dočetla a musím říct, že jsem dostala mnohem víc, než jsem očekávala. Myslela jsem, že to bude příběh bezduchého sexu, flirtů a zábavy, ale ono tomu tak není. Kniha má i děj, hloubku a odhalí bolest, kterou skrývá dávná minulost. Opravdu jsem si čtení moc užila. Šéf je zábavná, milá, vzrušující a skvěle napsaná kniha. Super, přesně takovou oddechovku jsem potřebovala. Teď ještě něco málo k ději. Když Reese poprvé potkala Chase Parkera, neudělala zrovna dobrý dojem. Volala právě své kamarádce a prosila, aby ji vysvobodila z příšerného rande. Chase v tu chvíli stál za ní a všechno slyšel. Přistoupil k ní, dal jí kázání a řekl Reese, že je pěkná mrcha. Když jde Reese o měsíc později na pohovor, kde uspěje, ještě vůbec netuší, že jejím novým šéfem je sexy Chase…

 
Pokračování článku čtěte zde na webu Dobrých knih.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat