pátek 7. září 2018

Padlý dědic



PA-NE-BO-ŽE. Okamžitě potřebuji další díl, opět infarktový konec, který mi prostě nedá spát! Tihle Royalové vás prostě zničí!
Román Padlý dědic obsahuje vlastně dvě knihy v jednom. Poskvrněná koruna je o Gideonovi, nejstarším z bratrů Royalových. Jako všichni z jeho rodiny, i on má svou temnou stránku a tajemství, které ho připravilo o Savaninu lásku. Zlomil jí srdce. Teď spolu ale obývají stejný kampus, takže je to složité. Získá si Gid její lásku zpět?
Padlý dědic je o Eastonovi. Je bohatý, chytrý a sexy. A moc dobře to o sobě ví. Samozřejmě toho zneužívá, jak může. Jediné po čem touží je se bavit, pít, balit holky a spát s nimi. Když se objeví Hartley Wrightová, všechno je jinak. Jediná ho odmítá a to ho ještě víc přitahuje. Ale ona nemá zájem. Poprvé Eastonovi jméno Royalů k ničemu není. Navíc zjišťuje, že Hartley skrývá temné rodinné tajemství. Co bude dál? Může jí Easton vůbec pomoci?
Ne že bych byl proti, kdybych se jí do kalhotek dostal. Nebo spíš pod sukni, jež jí zakrývá zadek, který právě teď obdivuju. Je oběd a já postávám za Hartley ve frontě v jídelně. Její roztomilý zadek se ke mně nadzvedne, když se natáhne pro jablko.
Jo, tohle bych ojel.
„To myslíš vážně?“ Pobouřeně se ke mně otočí a mně dojde, že jsem to řekl nahlas.
Nebudu se za to ovšem omlouvat. Jsem Easton Royal. Blbosti říkám v jednom kuse. Je to součást mého osobního kouzla. „Co? Měla bys být polichocena,“ ujistím ji. „Na téhle škole jsem horký zboží.“
 
 
Tak to byla opět pecka. Ostatně jako všechny díly, že? Padlý dědic je čtvrtý díl série Royalové a autorky zase nezklamaly. Okamžitě potřebuji poslední díl Prohnilé království, které právě vyšlo. Je pravda, že mi Easton leze občas těmi svými průpovídkami na nervy, ale on je prostě takový, to už jsme se přesvědčili v přechozích dílech. Volnomyšlenkářský frajírek, který si z ničeho nedělá velkou hlavu. Sází na to, že je prostě Royal.
Všichni, kdo četli alespoň nějaký díl, vědí, že ani nevíme proč, ale série je čtivá a návyková, a to vysoce! Infarktové konce nás štvou a zároveň nám berou dech. Takže? Co na to víc říct? Snad jen, že pokud si to nepřečtete, nebudete vědět, jak to bylo dál se všemi – s Ellou, Reedem, Gideonem a hlavně Eastonem. Jaké další tajemství odhalí rodina Royalů? To si musíte přečíst a věřte mi, vezme vám to dech…
 
 

Moc děkuji Dobrým knihám za recenzní výtisk.

Knihu koupíte za nejlepší cenu zde.
 
 

4 komentáře:

  1. Mě to bavilo, jako ostatně vždy :) Jen ta Gideonova část tam klidně nemusela být. Nějak mi to nesedlo ani nezaujalo. To Easton, to bylo jinačí kafe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Káťo, jako vždy. :-) Mě se líbily obě části. Byla jsem ráda, že se vlastně vyjasnil a ukázal život každýho z důležitých bráchů :-) Ten konec, ten byl teda masakr, příští týden si musím hned koupit pokračování :-) :-)

      Vymazat
    2. Já už ho mám, ale zatím si ho odpírám, chci dočíst tu rozečtenou :) pak budu muset asi losovat. Mám tu dobře pět neodolatelných a asi tunu lákavých kandidátek.

      Vymazat
    3. Jooo, to moc dobře znám :-)))

      Vymazat