pondělí 19. listopadu 2018

Víš, že mi chybíš?


„No te rindas.“ (Nevzdávej to.)

 

Třetí část série Dimily mě velmi mile překvapila. Krásně všechny díly završila a ukončila. A myslím, že každý, kdo četl alespoň jeden z dílů, bude se závěrem velice spokojený. Nečetli jste předešlé díly? Nevadí, i v této části se v kostce ve vzpomínkách Eden vrací k předchozím třem rokům a krásně nám vše nastíní.

Je to rok, co Eden mluvila s Tylerem naposledy. Rok od té doby, co opustili New York a oznámili svůj vztah rodině. Ale Tyler ji ze dne na den opustil. Nechal ji v těch problémech samotnou a nikdy se jí neozval. Ona mezitím nastoupila na vysokou školu v Chicagu a to jí alespoň trošku od toho všeho odpoutalo. Po roce se však vrací na prázdniny domů. A Tyler také… Ale Eden ho už nechce vidět. Nenávidí ho, nesnáší a nic víc. Protože jí nechal samotnou v těch nejhorších chvílích. Proč to udělal? Proč se jí celý rok neozval? Proč jí nechal čelit všem pomluvám a zlu bez něj? Tolik otázek se jí honí hlavou a ona na ně potřebuje znát odpovědi. Dokáže si s Tylerem v klidu promluvit?
 



Ty chceš odpověď?“ zaprská táta a sebere si pivo zpátky. (…) „Od chvíle, co jsi přijela do Santa Monicy, mi děláš jenom ostudu. Mrzí mě, že jsem tě kdy požádal, abys přijela. Celou dobu ses jen plížila kolem a v polovině případů jsi nepřišla včas domů, a když jsem si myslel, že konečně začínáš být snesitelná, přijedeš domů z New Yorku a já zjistím, že máš nějaký nechutný poměr. Panebože, nechápu, jak jsem mohl být tak hloupý, že jsem tě tam pustil.“ Podívá se na Tylera a tvář se mu zkroutí odporem.
 

 


Dlouho očekávaná třetí část série Dimily mě opravdu velmi mile překvapila. Vůbec jsem netušila, jak by mohl po druhém díle Víš, že tě potřebuju? vůbec příběh pokračovat. Ani tipnout si jsem nebyla schopná. A tohle bylo vážně super a myslím, že to tak chodí i v životě. Je vidět, že Eden a Tyler v každém díle víc a víc dospívají. Jsou rozumnější, zkušenější a v tomto díle mě velice příjemně dostali a zaujali. Žádné bujaré večírky, drogy a alkohol, jako v prvním díle. I když, i tam to mělo svůj důvod, jak všichni víme. Ale, jak už to tak v životě bývá, oba vyspěli a posunuli se dál. Vědí, co od života chtějí a snaží se toho dosáhnout a vše zlepšit. Chtějí napravit všechny chyby i zlé duchy minulosti a jít dál, s čistým štítem.

Román je opět skvěle napsaný, čtivý a už takový více dospělý. Moc se mi líbil. Závěrečný díl tuto sérii krásně uzavřel. A co říci na závěr? Prostě no te rindas a budeš šťastný. Nikdy! Tak jako to Tyler nikdy nevzdal…

 

Moc děkuji KNIHCENTRUM.CZ za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat