pátek 14. prosince 2018

Polibek v Paříži





Opět krásná vánoční romance, u které si oddechnete od předvánočního shonu a zažijete pravou romantiku sváteční Paříže.

Je 21. prosince ráno a Newyorčanka Serena právě přistála na letišti v Paříži. Chtěla si udělat se sestrou a maminkou krásný romantický výlet, ale všechno se od začátku bortí a postupem času se z tripu stává absolutní katastrofa! Nejdříve nemůže jet maminka, pak jí odřekne i sestra a Serena se ocitne v cizím městě, úplně sama. Navíc neumí ani francouzsky. Když jí sestra domluví jednoho známého, aby na ní alespoň dohlédl, není z toho nijak nadšená. Jean Luc se pořád mračí a má sám svých starostí nad hlavu. Ještě se zabývat nějakou bláznivou, potrhlou Američankou, která lítá od památky k památce, jen aby si odškrtla položku ve svém itineráři. Nemá ani čas si vychutnávat atmosféru města. Každý jsou naprosto rozdílní a neustále se dohadují. Jak dva dny ve vánoční Paříži skončí?

 


„Cítím, jak se mi do tváří vlévá krev. „Ne, to je v poho. Než přejdeme most, můžu do sebe hodit třeba tyčinku nebo tak něco.“ Udělá na mě vskutku nesouhlasný obličej, který jsem za ty necelé dvě hodiny, co se známe, viděla už několikrát. „Jestli chceš mít na zbytek dne dost energie, musíš sníst něco pořádnýho. Ne ty vaše stokrát zpracovaný blivajzy. Pojď, zajdeme někam do kavárny.“
„Ale na to já nemám čas…“
 

 



Za pseudonymem Catherine Riderová se skrývají dva autoři – Stephanie Elliotová a James Noble. Z jejich pera známe už loňskou vánoční knihu Polibek v New Yorku, o které musím zmínit, že se s hlavními hrdiny tohoto románu potkáme i zde, v Polibku v Paříži. Jen mi to bohužel došlo až na konci knihy, což je škoda.

 

Tato vánoční romance je milá, příjemná oddechovka, která vás určitě naladí na tu správnou sváteční atmosféru. Popis celé Paříže a různých míst je dokonalý, jako byste tam byli se Serenou a Jean Lucem také, procházeli se uličkami a zírali na osvětlenou Eiffelovku. Budete si u ní prozpěvovat Jingle bells a hlavou se vám budou honit myšlenky na vánoční stromečky, ozdoby a cukroví, tak jako mně? Doufám, že ano. Mě přesně takhle kniha naladila. Je to totiž absolutní vánoční romantika, která vás zahřeje u srdce.

 



Moc děkuji Dobrým knihám za recenzní výtisk.

 

Knihu koupíte zde.

 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat