pondělí 4. března 2019

Sama sebou


 

„Dobrý večer,“ ozvalo se mi do ucha. Vzhlédla jsem a poděšeně uskočila. Vedle mě stál Will Traynor.

 

 
Louisa Clarková je zpět! A v této knize je konečně opět sama sebou. Smířená s Willovým odchodem, cítí se jako nový člověk, zrozený v New Yorku…

Lou má novou práci přímo v centru New Yorku. Z bytu jejího zaměstnavatele vidí přímo na Central Park a ona si tu atmosféru užívá plnými doušky. Později však zjišťuje, že život ve městě, které nikdy nespí, není tak idylický, jak se může na první pohled zdát. Manželka jejího zaměstnavatele, které dělá asistentku, je záhadná, náladová a posléze zjistí, že ukrývá tajemství. Navíc její láska se Samem je podrobena zkoušce ohněm. Vydrží jejich vztah na dálku? Jak budou čelit odloučení? Jaká bude další životní etapa Louisy Clarkové?


Sedím v newyorský kavárně a piju newyorský kafe! Chodím po newyorských ulicích! Jako Meg Ryanová! Nebo Diane Keatonová! Já jsem fakticky v New Yorku!

 



Téda. Sama sebou předčila předešlý, druhý díl s názvem Život po tobě. Ten mi totiž přišel takový nemastný, neslaný. Lou zde stále truchlila po Willovi a nebyla to tak úplně ona. Ale tento, třetí díl, je mnohem lepší. Je to opravdu povzbudivý a zábavný závěr trilogie. Je opravdu hodně dobrý a já v něm opět viděla tu starou, dobrou, správňáckou Louisu, kterou známe z prvního dílu Než jsem tě poznala. Protože ona je prostě úžasný člověk. Je vřelá, laskavá, originální, bláznivá, vtipná, srdečná, férová a skvělá. Lou je zkrátka osobnost, kterou si musí zamilovat každý.

 

Především poznej, kdo jsi, a takto sebe ozdob.“

Epiktétos

 

Pokud jste ještě neviděli filmové zpracování prvního dílu, určitě si ho pusťte, protože je, tentokráte, stejně dobré jako kniha. A pak si přečtěte druhý a třetí díl. Protože ten celý příběh krásně uzavře a myslím, že spokojený bude každý. Celou dobu jsem držela Louise palce a prostě si ji zamilovala. A víte co? V Sama sebou dokonce opět potkáte Willa Traynora. Opravdu! Čtěte a uvidíte sami. J

 

Hodně štěstí, Louiso Clarková…“

 

 

 

Za recenzní výtisk moc děkuji Euromedia Group - Knižní klub.

Sami sebou koupíte zde.

 

 

16 komentářů:

  1. Anonymní5/3/19

    Tak to je super, po přečtení druhého dílu se mi už ani do třetího nechtělo, ale po týhle recenzi si to musím prostě přečíst. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :-) To jsem strašně ráda, že jsem byla nápomocná. :-)

      Vymazat
  2. Anonymní5/3/19

    Výborná recenze, děkuju :)
    Nela

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze �� děkuji ��

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem od ní četla Dívka, již jsi tu zanechal a moc se mi to líbilo. Určitě někdy sáhnu od ní i po téhle a jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívka je výborná, souhlasím. :-) Tahle série je zase uplně jiná, ze současnosti, a taky doporučuji. :-)

      Vymazat
  5. Hodně jsem přemýšlela o čem chce autorka psát ve třetím díle a celá její snaha se mi zdála jako zbytečně nastavovaná kaše. Nicméně asi neodolám a knihu si přecejen ze zvědavosti přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, přesně, souhlasím. Přesně to jsem si myslela po dočtení druhého dílu. :-) Ale vážně je tenhle mnohem lepší (a včera jsem to dokonce četla na Databázi u více lidí), že předčil druhý díl. Ani jsem jí nejdříve nechtěla číst, když jsem zjistila, že vyjde. Ale zvědavost mi nedala a jsem za to ráda. Krásně celou sérii uzavřela. :-)

      Vymazat
    2. No tak já si ho asi naplánuju na příští měsíc na přečtení, když o něm opravdu tak hezky mluvíš :-) To by neodolal jen blázen :-)

      Vymazat
    3. Myslím, že když jsi četla předešlé dva díly, tak by ti ten poslední neměl uniknout, chichi. :-) Protože tady je to prostě už jenom o Louise, jak je konečně Sama sebou. :-)

      Vymazat
  6. Túto knižku som si chcela kúpiť a prečítať, pretože dosť ma zaujal jej obsah.

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě sena Sama sebou chystám. Prvně jsem nechtěla číst ani druhý díl. Nakonec jsem neodolala a vůbec nebyla zklamaná, takže moc fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tenhle třetí je ještě lepší. :-) Hlavně krásně všechno uzavře. :) Ať se líbí, Betty. :)

      Vymazat