pondělí 30. září 2019

Prokletí Schwartzovy vily


Strašidelný starý dům, dávné tajemství, nedaleký hřbitov, nalezené dopisy, zjevující se duchové… Svět živých a mrtvých se střetává a nenechá vás spát!

Mladí manželé Nora a Leonard čekají miminko a žijí u rodičů. Chtěli by vlastní bydlení, ale nemají dostatek finančních prostředků. Jednoho dne se však naskytne příležitost koupit levný byt ve staré secesní vile, na samotě za městem, u hřbitova. Má to však více háčků, proč je nemovitost tak levná. Jedním z nich je například to, že se ve městě odjakživa povídá, že v tomto domě straší, stalo se tam mnoho hrůzných věcí. Mladí manželé však povídačkám nevěří a po nabídce skočí. Starý byt se snaží zútulnit jak mohou. Minulost domu je však příliš temná a i Noru s Leem dostihne. Začínají se dít zvláštní věci, oba vídají dospělé i děti ve sto let starém oblečení, někteří ho mají i zabahněné či zakrvácené. Nora se pustí do pátrání po minulosti domu, aby odhalila, co se zde vlastně kdysi stalo…

Dobrý Bože!
Ochraňuj mě před ním. Ochraňuj mě před nimi! Připadám si tu jako svázaná. Slyším je všude kolem sebe. Bojím se. Bojím se otevřít oči, když slyším jejich hlasy, a děsí mě představa, že ublíží mému dítěti. Tolik jsem si ho přála a tolik jsem se radovala, když jsi dopustil, aby se stal ten zázrak početí. Cítím jeho pohyby ve svém těle a připadám si jako panna Maria. Ona ten zázrak zažila. Věděla, co to je cítit své milované dítě uvnitř sebe. Cítit, jak se hýbe, jak pluje uprostřed toho záhadného prostoru, věděla, kdy mu tluče srdíčko. I já to vím. Vnímám ten zázrak života, a zároveň se ho děsím. Proč tohle dopouštíš? Proč jsou tady? Aby mi ublížili? Co jsem udělala, že musím být trestána jejich hlasy. Vždyť nejde jen o mě, jde především o mé dítě…“

 


Pokud máte rádi duchy, záhady a tajemno, pak si určitě tento příběh nenechte ujít! Přemýšlím, co bych knize vytkla, ale vlastně nemám absolutně nic.  Natolik mě román nadchl!

Prokletí Schwartzovy vily má nádhernou obálku a uvnitř najdete hromady napětí, temnoty, zla a duchů. Budete pátrat spolu s Norou po dávném tajemství tohoto starého domu a zjistíte hrůzy, které se zde udály.

Román je velmi čtivý a já opravdu tleskám autorce, která sepsala dokonalou duchařinu podle mého gusta. Ihned mě vtáhla svou atmosférou, kde se neustále zjevují malé holčičky pobíhající po domě, i přes zamčené dveře, nedaleký hřbitov, kde z dálky vykukují kříže a náhrobky a jsou zde pohřbení někdejší obyvatelé domu. No prostě horor jako vyšitý. Už prolog je velmi zajímavý, já jsem ho zhltla a okamžitě jsem věděla, že tohle bude to pravé ořechové.

 

Prokletí Schwartzovy vily vřele doporučuji, příběh mě dostal už od prvních řádků.

 

Moc děkuji autorce knihy, Anně Beatrix Bártové, za recenzní výtisk.

Kniha právě proběhla dotiskem, protože byla ihned vyprodána, a objednat si jí můžete přímo u spisovatelky na jejím FB nebo například zde.

 

Vzkaz autorce: U některých knih, u kterých to prostě tak cítím, zmiňuji, že si je dokážu představit jako skvělý film. A protože horory a duchařiny miluju, jak v papírové tak filmové podobě, u Prokletí Schwartzovy vily mě to ihned také napadlo. Takže Sabinko, já knize přeji, aby se i nadále tak dobře prodávala, protože je skvělá. Ale také aby jí objevil nějaký filmař, protože tohle bych prostě chtěla vidět. Navíc by se příběh dostal i do povědomí nečtenářů. Byl by to určitě trhák! Už teď jsem moc nadšená. Držím moc palce!

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat