sobota 21. září 2019

Rebelský dědic





První díl série Rush Duet mě pohltil od prvních řádků. Autorky Penelope Ward a Vi Keeland jsou pro mě vždy sázka na jistotu a ani tentokráte nezklamaly…

Gia se po jedné nevydařené noci s mužem, kterého ani nezná, rozhodne, že na chlapy kašle. Soustředí se na sebe a psaní knihy, u které jí hoří termín. Když ale dostane nabídku přivydělávat si po večerech v baru, s radostí přijme, protože s penězi jaksi nevychází. V baru Výšiny pozná svého nového šéfa Rushe a okamžitě to mezi nimi začne jiskřit. Rush je potetovaný rebel v koženém křiváku, s komplikovanou minulostí, tvrdou slupkou, ale milým srdcem uvnitř. K Gie ho však, i přesto že se tomu brání, táhne něco jako magnet. Když se konečně otrkají a začnou spolu chodit, Gia zjistí, že během noci s oním cizím mužem otěhotněla. Jak se s tím Rush s Giou vypořádají? Zůstanou přátelé nebo k sobě najdou bližší cestu?
 


Pořád jsem na sobě cítila jeho oči, otočila jsem se přes rameno na svého rebelantského zákazníka a přistihla ho, jak zírá. Neměl ani dost slušnosti, aby předstíral, že ne, když jsem ho nachytala. „Bude to šest dolarů,“ řekla jsem, když jsem před něj položila půllitr.
„Osm.“
„Prosím?“
„To pivo stojí osm, ne šest dolarů.“ Zdál se mi otrávený. „Aha. Opravujete mě, abyste mohl zaplatit víc?“
Vyhazovač-manažer-strom nakráčel k baru a postavil se vedle mého zákazníka. „Dodávka alkoholu dorazila pozdě a bylo tam o čtyři láhve míň. Účtenka je pod šuplíkem pokladny, šéfe.“
Chvíli mi trvalo, než mi došlo, co jsem slyšela. Rozšířily se mi oči. „Řekl jste… šéfe?“
Drsňák se na mě zlostně díval. „Přesně tak, Gio. Já jsem ten pitomec. Tohle místo mi patří.“

 

Kapitoly se střídají z pohledu Rushe a Gii. Obě strany mě moc bavily a já si užívala každou stránku. Gia je příjemná, chytrá spisovatelka s dokonalým sarkastickým smyslem pro humor, ale v kapse otáčí každou korunu. Oproti ní je Rush bohatý, ale peněz si váží, protože sám vyrůstal jako chudé dítě, kde maminka neměla kolikrát ani na jídlo. Jeho jemnou duši skrývá pod slupkou drsňáka, který si nechce nikoho připustit k tělu.

Rebelský dědic je výborně napsaný new adult román, kde se hlavní hrdina s vulgární mluvou nepáře, ale přesto je citlivý a láskyplný. A také ví, co přesně chce. Rushe si zamilujete na první pohled a určitě budete hltat každou kapitolu. A ten závěr? Co to mělo jako znamenat? Já okamžitě objednávám v Dobrých knihách druhý díl Rebelské srdce, který nedávno vyšel. Potřebuji ho ihned, protože ten konec byl zde prostě infarktový!

Autorky knihy jsou přítelkyně a tráví společně s rodinami a přáteli víkendy. Obě patří mezi nejprodávanější spisovatelky v USA a několikrát dosáhly prvních míst v žebříčcích WALL STREET JOURNAL či NEW YORK TIMES. Jejich romány se řadí mezi bestsellery. Penelope se několik let živila coby moderátorka televizních zpráv. Spolu dále například napsaly Milá Bridget, chci tě či právě čerstvou novinku Gentleman devět.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat