úterý 29. října 2019

Knihy plné emocí


 
Toužíte po příbězích ze života, které jsou psané podle skutečných událostí nebo takové, které by se klidně mohly stát? Máme tu pro vás knihy, které vás určitě vezmou za srdce, jsou plné emocí, jsou srdcervoucí a bezpochyby vás zasáhnou. Jen si dovolíme malé upozornění – pobrečíte si u nich, ať už na začátku nebo na konci, takže si nezapomeňte připravit balíček kapesníčků.

Jako první tu mám skutečný příběh Třetí poločas, který jsem před pár dny přečetla. Nepamatuji si, že by mě někdy takhle hodně kniha zasáhla. Třetí poločas nelze popsat, přečtěte si tuto knihu, měla by to být povinná četba pro všechny, protože je tak skutečná, bolestná, plná dobrých i špatných myšlenek a rozhodně vám otevře oči. Já jsem s Carmen prožívala každý den, každou chemoterapii, každou bolest, každou řádku, kdy psala své dcerce dopisy do budoucnosti, a plakala jsem od začátku až do konce. Další tip je kniha Blízko obzoru. Také skutečný příběh, který  autor zažil. Je to román o veliké lásce, odvaze, důvěře, bolesti, odpuštění a touze žít. Je to román plný sebevědomí, smíchu, užívání života na plno. Ale je také plný smutku, nemocí, drogového podsvětí a nenávisti. Blízko obzoru vás prostě rozebere na kousíčky a vy budete pomalu vstřebávat každou řádku této knihy ještě dlouho po jejím přečtení.  Možná vás bude také tolik bolet u srdce, jako mne…
 
 
   
 
 
Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat