pátek 29. listopadu 2019

Jak si zařídit domov

Anotace:

Taky si rádi prohlížíte časopisy o bydlení a chcete to mít stejně krásné u vás doma? Toužíte vytvořit pro sebe a svou rodinu opravdový domov, ale vůbec nevíte, jak na to? V této knize získáte návod, jak postupovat krok za krokem, aby byl výsledek podle vašich představ.

Naučte se používat postupy a triky bytových designérů, díky n
imž všechno ladí a skvěle vypadá, ale také dobře slouží, funguje a dělá vám každý den radost. V této praktické knize nenajdete žádnou nudnou teorii. Je plná akčních kroků, cvičení a pracovních listů, které vás dovedou k vysněnému bydlení. A navíc – bude vás to bavit!
 
 
Protože nás příští rok čeká zařizování nového bydlení, tak pro mě byla tato krásná publikace jasná volba. Už styl na úvodních fotografiích se mi moc líbil a tak jsem po tomto rádci sáhla s jistotou.

Když jsem začínala knihou listovat, tak mě velmi zaujala. Je rozdělena do tří částí. První obsahuje konkrétní postupy při zařizování interiéru, od rad jak je nezařizovat, jak pracují designéři a pak různé kroky. Ty jsou například Krok 1: Vy a vaše přání a potřeby, ve kterém si ujasníte, jaký styl bydlení preferujete a k tomu vám pomůžou různá cvičení v knize, ale také pracovní formuláře a pracovní listy na konci knihy. Dále jsou tu další kroky, od konceptu, rozvržení půdorysu, nákupního seznamu až po realizaci. V následující, druhé části knihy, jsou rady pro zařizování interiéru a základní pravidla pro každou místnost v bytě nebo domě. A třetí část knihy obsahuje již zmiňované pracovní listy, kde si vyplníte dotazníky a různé formuláře, které vám ujasní, co vlastně chcete.
 
Kniha je opravdu velmi dobře zpracovaná. Co mě zpočátku trošku iritovalo, byly rozostřené fotografie, ale pochopila jsem, že je to schválně, kvůli vlastní vizualizaci, že jsou fotografie jen možnosti, které si člověk sám musí dovést k vlastní dokonalosti.
Moc se těším, až si začnu formuláře vyplňovat a psát seznamy podle svého, určitou vizualizaci v hlavě už mám, ale konkrétní věci a doplňky dělají domov domovem, a já věřím, že k této dokonalosti mi dopomůže tato krásná kniha.
 
Děkuji Janě Pěkné, autorce knihy, designérce, za tuto krásnou publikaci, kterou nejednou užiji. Věřím, že to příští rok bude moje bible a já jí budu studovat pořád dokola, už teď mě nadchla.
 
 
Moc děkuji nakladatelství GRADA za recenzní výtisk.
 
Knihu koupíte zde.
 
 





 
 
 

2 komentáře:

  1. Řekla bych, že pro někoho, kdo si zařizuje nově byt a nebo zařizuje byt úplně poprvé a najednou úplně neví, jaký je jeho styl bude kniha velkým pomocníkem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimava knizka, vypada pekne. Akorat na muj vkus to vypada vsechno moc bile a ja mam rada barvy :-D

    OdpovědětVymazat