pátek 22. listopadu 2019

Právě teď nás baví



Co právě čteme? Co nás zaujalo poslední dobou z novinek nejvíce a chceme o tom dát světu vědět? Zachumlejte se do deky a nechte se inspirovat tím nejzajímavějším. Podívejte se na naše knižní tipy, kde najdete od každého žánru něco.

 
Na svou první velrybu nikdy nezapomeneš

 
Se zatajeným dechem jsem četla o výpravách do hlubin, kdy se Ralf potápěl pouze se šnorchlem a ploutvemi, aby mohl velrybí zpěv pocítit na celém těle, nebo doprovázet velryby a dívat se s nimi z očí do očí či pozorovat hejna delfínů, kteří si chtějí neustále hrát. Byl to úžasný zážitek a já jsem moc ráda, že knihu nakladatelství KAZDA vydalo. Už teď totiž vím, že si ji budu prohlížet hodně často, kdykoliv budu chtít načerpat pozitivní energii nebo mi bude smutno po tom nádherném mořském světě.


Pařížský architekt


Velmi napínavý román, ač smyšlený, tak vlastně skutečný. Protože se v této době tohle všechno dělo. Autor podrobně popisuje, jak například gestapo mučilo všechny, kteří měli něco společného s tím, že se obrátili proti Říši. Jak šli po každém a byla to vysloveně honba na skrývající se Židy. Byla to doba, kdy jste nemohli věřit nikomu, protože se všichni báli o život. Hltala jsem každou stránku knihy od začátku do konce. Architekt mi během čtení opravdu přirostl k srdci, ač to nebyl vyložený klaďas, navenek se nezdál, ale později se ukázalo, jak měl velké srdce a dobrou duši.


Rebelský dědic


Rebelský dědic je výborně napsaný new adult román, kde se hlavní hrdina s vulgární mluvou nepáře, ale přesto je citlivý a láskyplný. A také ví, co přesně chce. Rushe si zamilujete na první pohled a určitě budete hltat každou kapitolu. Autorky Penelope Ward a Vi Keeland jsou pro mě vždy sázka na jistotu a ani tentokráte nezklamaly.

 
Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.
 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat