pondělí 20. ledna 2020

Den, kdy jsem zahlídla lásku


Chcete plakat, smát se a bláznivě se zamilovat? Pak si určitě nenechte ujít tuto nádhernou love story!

Laurie jednoho prosincového odpoledne spatří z autobusu muže, který ji na první pohled okouzlí. Jejich oči se setkají a jí, jako blesk z čistého nebe, zasáhne láska na první pohled. On je ale venku na zastávce a ona pokračuje autobusem dál. A tak se nikdy nesetkají. Laurie však cítí něco jako souznění a rozhodne se onoho neznámého blonďáka hledat všude po městě. Nakonec ho hledá celý rok, když jednoho dne její nejlepší kamarádka přivede k nim domů představit svého nového přítele Jacka. Laurie už při prvním podání ruky zjišťuje, že je to „její“ ztracený blonďák. Rozhodne se to kamarádce Saře neříkat, aby jim nezničila štěstí. Následuje deset let života Laurie, Jacka a Sary, plných přátelství, zlomených srdcí, druhých a třetích šancí a také lásky. Jak tento milostný trojúhelník dopadne?


Chlapík v bílých plátěných kalhotách a se svetrem Rydell High School nonšalantně ovázaným kolem ramen nám zaklapne přes kolena chromovanou tyč, zatřese s ní, aby se ujistil, že drží, a významně zvedne obočí.
„Radši bys měl vzít slečnu kolem ramen, kámo. Tam nahoře je to krapet strašidelný.“
Jsem přesvědčená, že si variace na tohle varování vyslechnou všechny dvojice, které usazuje do vozíku, ale i tak se oba můžeme přetrhnout, abychom ho vyvedli z omylu.
„My nejsme…,“ koktám a Jack ve stejnou chvíli vyhrkne: „To není moje… Jsme jen kamarádi.“
Chlapík ve svetru vědoucně mrkne. „Škoda. Sluší vám to spolu.“

 


Den, kdy jsem zahlídla lásku jsem si opravdu užila. Je to nádherná, bláznivá romantika, ve které najdete od každého něco. Budete se smát, budete plakat a budete hlavním hrdinům držet palce, i když vás občas budou hodně štvát. Kapitoly se střídají z pohledu Laurie a Jacka a musím říct, že i Jackův chlapský pohled na věc vystihla autorka skvěle a dokonale ho napsala.

Josie Silverová píše prostě velmi čtivě, reálně, zábavně a já se nenudila ani chviličku. Den, kdy jsem zahlídla lásku je její debut z roku 2018 a okamžitě se stal bestsellerem. Dokonce knihu pro svůj čtenářský klub vybrala i Reese Witherspoon, která o knize mimo jiné napsala: „Do téhle knihy se bláznivě zamilujete.“ A je to opravdu tak. Autorka Josie Silverová už nyní píše svůj další román a já se na něj moc těším.

Nechte se navnadit na romantickou vlnu, zamilujte se, a já vám ručím za to, že knihu nedáte z ruky, dokud nebudete na poslední stránce.

 

Moc děkuji nakladatelství COSMOPOLIS za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.






 

Žádné komentáře:

Okomentovat