pondělí 16. března 2020

Novinky pro zdravé hubnutí



Blíží se léto a s ním plavková sezona. Jak už to tak bývá, hodně lidí řeší hubnutí, jak na to, jakou dietu držet a čeho se vyvarovat. V tomto článku vám přinášíme to nejlepší okolo zdravého hubnutí, od štíhlých receptů po pečení bez mouky a celkové průvodce hubnutím. Pokud také tuto otázku každoročně řešíte nebo prostě chcete změnit svůj životní styl, podívejte se na naše tipy.

Jako první tu  pro vás máme Jíme zdravě po celý rok. Jedná se o fitrecepty pouze z českých surovin, obsahuje sezónní recepty, rychlé obědy, večeře, ale i netradiční sladkosti. Dieta na míru nám ukazuje, že díky zdravému nastavení stravování přímo pro vaše tělo dokážete nejen zhubnout, ale také předcházet různým nemocem.
 
         
 
Břicháč Tom vydal svou další knihu, tentokráte s recepty pro celou rodinu. Jmenuje se Máme to rádi zdravě. Najdete zde výborné, vyzkoušené recepty bez použití bílé mouky, na kterých si pochutná celá rodina.  Zdravé sladkosti po celý den? No jasně, i takhle to jde. Žít zdravě a milovat sladké nemusí být neslučitelné. Podívejte na tuto skvělou publikaci, která to dokazuje. Na podobné téma je také Cukrfree kuchařka, kde najdete všechny nízkosacharidové, nízkofruktozové a bezlepkové dobroty.
 
               
 
 
 
 
 
 
Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.
 
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Děkuji za rady pro to, jak se zbavit nějakých těch přebytečných kil. Já jsem se také rozhodla se zbavit těchto kila něco málo hubnout a hodně mi v tom například pomohlo si pořídit osobní váhu . Také jsem zjistila, že to není úplně jednoduchá věc, protože ty levné neváží často správně! Tak na to pozor :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Donna Burkley14/5/21

    Moje nekonečná chvála patří tomuto hlubokému zaklínačovi, který stojí za napodobení Děkuji, doktore. Ahoj lidi, jmenuji se Donna 38, žiji v San Francisco Bay v Kalifornii. Můj emocionální život nabral velký spád a bylo mi požehnáno, protože mě k němu doporučil rodinný přítel, který se stal sestrou, bolest byla tak nesnesitelná, že mě traumatizovalo, protože mě trápily noci, díky nimž jsem málem mizerný a prázdný asi rok před mým setkáním s Dr. Egwali, který mi pomohl oživit to, o čem jsem si myslel, že je pryč. Věřte mi, zpočátku jsem byl také nedůvěřivý kvůli mým různým setkáním s řadou kouzelníků a webových stránek, které byly na pokraji přivedení mého milého manžela zpět ke mně, vždy jsem stál silný a také jsem věděl, že musí existovat spolehlivé místo, které by pomohlo mému vlastní divočina, byla to opravdu velmi špatná situace, pak Kathy našla článek doktora Egwaliho a dala mi ho, kontaktoval jsem ho a vysvětlil, čím procházím, pak musel provést určitý rituál, při kterém byly dodrženy všechny nezbytné postupy, protože to úžasné setkání, v němž byl náš život tak barevný, protože od té doby byl ideálním manželem, kterého jsem kdysi ztratil a miluji vůči sobě i dětem .. Ještě jednou díky, doktore, můžete se k němu připojit na kterémkoli z těchto médií a být šťastnou duší jako já doufám, že najdeš štěstí!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat