středa 29. července 2020

Příhody placatého čumáčku


Krásná pohádka plná pejsků, laskavosti a velikých dobrodružství vás vezme za srdce, ale také se u ní zasměje celá rodina…



Anotace:
Vyprávění o boxeřím štěňátku pro malé i velké.
Baron je boxer. Ale ne ten, který skáče v ringu v trenýrkách a velkých rukavicích. Je to štěně německého boxera. Má velkého bráchu Lorda, který ho učí vše, co takový pejsek potřebuje k životu znát. A občas ho naučí i nějakou tu lumpárnu. Zajímá vás, jak Baron přišel o ocásek? Víte o tom, že i pejskové chodí do školy? A co když takový pejsek stůně… To vše a ještě mnohem víc se dozvíte v této knížce!


Co se Baronek narodil, od prvního dne zažíval spousty dobrodružství. Postupně roste, a zážitků má víc a víc. Tato kniha nám je všechny popíše. Většinou jsou to historky zábavné, úsměvné, velmi milé, z běžného života a obsahují i malé poučení. Autorka Anna Beatrix Bártová si svou knihu také sama ilustrovala, takže každý příběh doprovází nádherné obrázky, které si nejen děti zamilují.


My jsme se u čtení všichni bavili, a moc se nám pohádka líbila. A o to víc, když vím, že autorka má svého pejska Baronka i Lordíka doma, takže je možné, že se většina příhod klidně mohla stát. J


Zpracování knihy je nádherné a upoutá na první pohled. Příhody placatého čumáčku je zkrátka krásná pohádková kniha pro malé i velké, která vás bude moc bavit od začátku do konce, za to vám ručím. Určitě ji svým dětem pořiďte, my se k ní co nejdříve zase rádi vrátíme, a věřím, že se vracet stále budeme. J


Moc děkuji spisovatelce Anně Beatrix Bártové za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.








1 komentář:

  1. Po roce rozbitého manželství mě můj milenec opustil s jedním dítětem, měl jsem chuť to všechno ukončit, málem jsem spáchal sebevraždu, protože nám nic nezanechala, byl jsem po celou tu dobu citově na dně. Díky kouzelníkovi s názvem DR ISIKOLO, se kterým jsem se setkal online a který mi za 2 dny přinesl svého milence zpět, když mě ujistil. Jednoho věrného dne, kdy jsem procházel internet, jsem se dozvěděl o jeho práci. Narazil jsem na několik svědectví o DR ISIKOLO Někteří lidé svědčili o tom, že přivedl svého milence Ex zpět, někteří svědčili o tom, že obnovuje lůno, léčí rakovinu a další nemoci, a já jsem součástí těch, kteří od něj dostali řešení. můžete ho kontaktovat na jeho e-mailu: e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo WhatsApp číslo +2348133261196.

    OdpovědětVymazat