středa 29. července 2020

Má knižní prázdninová výbava



Hurá! Moje nejoblíbenější roční období je tady. S milovaným létem přichází také letní čtení, které je specifické tím, že je prostě na toto prázdninové téma. I když to letos zatím na léto moc nevypadá, protože pořádné teplo ještě nebylo a stále prší. Tím víc si ho s potěšením zpříjemním skvělým čtením. Vždy čtu moc ráda o pobytech u moře, cestování, letních láskách a dovolených. Ani letos tomu není jinak. Pojďte se se mnou podívat, jaké prázdninové knižní tipy jsem si pro vás připravila…


Moje první „must have“ byly samozřejmě knihy z mého milovaného Řecka. Když jsem se dozvěděla, že konečně vychází další kniha Mandy Baggot a její Poslední řecké léto, hned jsem musela knihu mít. Stejně tak další novinku z nakladatelství Baronet Řecký sen. Obě slibují krásný prázdninový romantický příběh plný svalnatých Řeků, moře, sluníčka a lásky.



Další kniha, na kterou se chystám, a už mi čeká na poličce, je Ještě jeden croissant na cestu. Milujete Francii, dobré jídlo a cestování? Pak je pro vás tato kniha přesně to pravé ořechové. Autorka, a zároveň hlavní hrdinka knihy, projela na kole celou Francii a podělí se s námi o svoje zážitky, při kterých se zasmějete, budou se vám sbíhat sliny z popisovaného výborného jídla a nebudete ochuzeni ani o recepty na různé dobroty.



Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.


Žádné komentáře:

Okomentovat