úterý 15. prosince 2020

Petrademone - Kniha bran

 



Výborná temná fantasy, nejen pro děti, vás určitě pohltí od prvních stránek, tak jako mě…


Malá Frida se právě přistěhovala ke svému strýci a tetě na panství Petrademone. Zlomená ztrátou vlastních rodičů, se sama potlouká po okolí a začínají se jí dít zvláštní příhody. Nejen že se ztratili všichni psi v širém okolí, ale také vidí podivné věci a děsivá stvoření. Navíc cítí, že je něco špatného ve starém dubu na zahradě před domem. Seznámí se s dvěma místními chlapci, kteří také tuší, že se děje něco podezřelého. Společně se pak zaplétají do neobyčejného záhadného dobrodružství, které končí za hranící tohoto světa…

 

Její myšlenky přerušil hluk, který ji donutil se otočit. Bylo to jako šelestění, škubání ve vzduchu, mačkání krepového papíru. Ten zvuk znala, měla ho vždycky spojený s příjemnými a hravými scénami. Ale tentokrát ne. Když se otočila, skutečně uviděla, co čekala: nad studnou se opět vznášel drak a vesele se točil, jako by předváděl dětský taneček v režii lehkého větříku, který na pozemcích vanul. Frida ucouvla směrem k vstupním dveřím do domu a postupovala pozpátku jako rak.“

 


Tohle byla vážně jízda! Výborná, temná, pohádková fantasy pro děti, mládež, ale klidně i dospělé, si vás určitě získá od prvních stránek. Nenudila jsem se ani chviličku, okamžitě mě vtáhla do děje a zahalila tou správnou atmosférou plnou tajemné, ponuré a zvláštní záhadné nálady. Petrademone je velmi čtivě napsaný příběh a já si ho moc užila. Než jsem začala číst, vůbec jsem netušila, že je to první díl série Petrademone, ale na konci mi to bylo jasné, a já se nemůžu dočkat, až u nás vyjde druhý díl, protože věřím, že to bude další skvělá jízda.

Kniha bran může být pro menší děti až mírně hororová nebo děsivá, ale tím správným způsobem. Rozhodně příběh doporučuji všem věkovým skupinám, pokud máte rádi tajemno, záhady, příšery a duchy, pak určitě neváhejte a začtěte se do Petrademone - Kniha bran. Věřím, že nebudete litovat. J

 

Za recenzní výtisk moc děkuji KNIHCENTRUM.CZ

Knihu koupíte zde.





Žádné komentáře:

Okomentovat