čtvrtek 15. prosince 2022

Čokoládový klub

 




Co je nejlepším přítelem ženy? No přece čokoláda ve všech podobách! A když se sejdou kamarádky, které jsou na ní doslova závislé a u jejího pojídání řeší svoje strasti i slasti, vyjde z toho Čokoládový klub.


Lucy, Nadia, Chantal a Autumn jsou přítelkyně, které spojuje láska k čokoládě. Scházejí se v jejich oblíbené cukrárně, kde majitelé vyrábí spousty dobrot z kvalitní čokolády. Kamarádky mlsají, u toho probírají svoje životní krize. A že jich teda je! U těch největších vyhlásí čokoládovou pohotovost a snaží se pomoct. Když je nejhůř, vymyslí i akční plán, jak zničit jakéhokoliv záškodníka či pomoci jiné ženě ze životních trablů. Jejich záchranné akce jsou bláznivé a hodně dobrodružné.

 

Šperky jsem sice nenašla, ale pan John Smith má v kapse klíče od auta a tak je beru s sebou, abychom mohly rychle prohlédnout také jeho mercedes. Pro jistotu odnesu i jeho mobil s peněženkou. Pak se ujistím, že mě nikdo nevidí, a naaranžuju pana Johna Smithe tak, aby vypadal, jako že dříme, a ne tak, že je omámený prášky, okradený a podvedený.“

 

 


Tahle výborná kniha s úžasnou obálkou, kterou mimochodem opět ilustrovala nadaná Kateřina Brabcová, si mě získala od prvních řádků. Smála jsem se, plakala, držela holkám palce a výborně jsem se bavila. Lehké oddechové čtení, do chmurných zimních dní jako dělané, vás zahřeje nejen horkou čokoládou, které je v knize spousty, ale také u srdce. Přečtena jedním dechem, byla jsem velmi nadšená.

Čokoládový klub je vtipný, dojemný, plný opravdového přátelství. Pokud milujete čokoládu, potřebujete povzbudit a zároveň pohladit na duši a pobavit se, pak je tento román přesně pro vás.

 

Moc děkuji nakladatelství COSMOPOLIS za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat