čtvrtek 15. prosince 2022

Andělské trable

 


Humorný román o andělských potížích, lásce, o životě po životě, ale také o dobrých skutcích…


Marika už byla v důchodovém věku, když zemřela. Osmdesát let života na zemi. A teď najednou letí k nebi. Co se to s ní děje? Bude z ní anděl? Musí nejdříve obstát v několika zkouškách a pilně sloužit tomu nejvyššímu, aby si andělská křídla zasloužila. Ale co opravdu nečeká, je to, že v nebi potká také svého bývalého manžela Martina, o kterém byla vždycky přesvědčená, že patří do pekla. Andělské povinnosti však dostane na starost právě s Martinem. Kvůli němu se také dostane do průšvihu a trest je za něj nemine. Ale i ten si musí odpykat společně a Marika už je z toho praštěného Martina opravdu zoufalá, to už by snad raději odletěla do pekla!

 

Zvolnila jsem, relaxovala a stalo se. Do hodiny mi původní křídla upadla a svižně narostla nová. Nádherná, lehká, bělejší a na koncích s perletí. Božští Bruchové, já létala! Létala jsem volně jako pták pouze se schůzí na krku a s jedním nevyřízeným účtem. Pak jsem si uvědomila, že mě Martin opravdu zachránil od propadu do pekelných hlubin…“

 


Musím říct, že když jsem knihu začínala číst, vůbec jsem neznala anotaci, ani netušila, o čem vlastně děj románu je. A ten mě opravdu velmi mile překvapil. Námět příběhu je jiný. Je velmi originální, a jedinečný. Vlastně jsem nikdy nic podobného nečetla.

Co se s námi (nejen) v nebi děje po smrti? Co asi mají andělé celé dny na práci? Co se v nebi děje po příchodu nováčka? Jak to tam vlastně vůbec chodí? Na všechny tyhle otázky dostanete v knize odpovědi a královsky se u toho pobavíte. Andělské trable je svižný, humorný, jedinečný román, který vás přenese přímo do nebe, aniž byste museli skončit jako Marika na začátku příběhu. J

 

Moc děkuji autorce knihy, Petře Nachtmanové, za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

 





Žádné komentáře:

Okomentovat