sobota 20. července 2024

Anglická lekce

 


Skvělý román (nejen) na léto, ze slunného francouzského pobřeží, je tu. Pokud máte rádi něco lehce peprného, určitě neváhejte. Nevrlého, svalnatého Evana si zamilujete!


Andrea před deseti lety unikla jen o vlásek násilnému manželovi a nyní žije pod tajnou identitou ve Francii. Pracuje na luxusní jachtě, kde na ní dává pozor šéf ochranky, Evan Roark. Andrea má však schovávání a neustálého strachu z normálního života dost. Takže dá na jachtě výpověď a přestěhuje se do pronajatého domku na francouzském venkově. Ale Evan jí mluví stále do všeho a nechce jí nechat jenom tak odejít. Andrea to vše vnímá jako jeho posedlost prací, neustále ji musí sledovat a ona se musí hlásit jako malé děcko. Už tomu ale řekla stop, Evan je jak trn v patě a nenechá ji nadechnout. Nemluvě o tom, že ho miluje, ale on je stále jen nevrlý a protivný. Ona už potřebuje poznat nové lidi a normální život. Když ale zjistí, že místnost v domě, kterou domácí pronajala, obývá Evan, její představy o samostatnosti se zhroutí. A ona zjišťuje, že ho potřebuje víc, než tušila. Evan ale také něco skrývá. A není to jenom jedno tajemství. Dokáže jí přiznat to, co v sobě dusil skoro deset let?

 

V denním světle – a v kaňonu panovalo jasné ráno – dávala Evanova včerejší slova smysl. Až se osvobodím od své minulosti, možná už na něj ani nepomyslím. Možná jsem byla plná endorfinů a myslela si, že ho miluju, ale popravdě jsem byla v aréně vztahů novorozené srnče. Srnče, které zlý lovec připravil o všechno.“

 

 


Kapitoly se střídají z pohledu Andrey a Evana. Musím říct, že Andrea mě občas trošku štvala tím, jak se chovala, jak si špatně vysvětlovala Evanovu starost o ní a neviděla jeho náklonnost. Navíc byla trošku naivní a nenechala si od něj poradit, když jí hrozilo nebezpečí. Ale to je detail. Tuhle letní romanci jsem si moc užívala a bavila mě od začátku do konce. Menší kriminální zápletka byla výborná a navíc to Evanovo tajemství? Uffff, co říct. Tohle bylo zkrátka dokonalé, nečekané a výborně promyšlené. Evana jsem si opravdu zamilovala. Je to drsňák navenek, ale uvnitř skrývá romantické, čisté srdce plné lásky, přátelství, sounáležitosti, pochopení a vstřícnosti. Je opravdu dokonalý a myslím, že každá žena si ho oblíbí od prvních stránek. Anglická lekce je navíc volné pokračování Francouzské lekce, která mi unikla, takže to musím brzy napravit a knihu pořídit. Autorka píše totiž výborně, velmi čtivě, děj utíká ani nevíte jak, a už jste na konci.

 

Vztah Andrey a Evana je od začátku plný napětí, později jiskření a vášně. Budete se s nimi smát, plakat, ale hlavně jim budete držet palce. A až budete na konci, budete žasnout.

 


Pokud si chcete přečíst skvělý letní příběh ze slunečné Francie, plný napětí, vášně, lásky, a přátelství, určitě neváhejte a knihu pořiďte.  Mně se moc líbila a náramně jsem si ji užila.

 

Moc děkuji nakladatelství METAFORA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.








Žádné komentáře:

Okomentovat