úterý 30. července 2024

Novinky nakladatelství Jota

 



Co mě vedlo k napsání tohoto článku? No přeci spousta krásných novinek, které mi po přečtení edičního plánu nakladatelství Jota přibyly v mém seznamu „must read“. Zaujalo mě jich tolik, že jsem vám nakonec vybrala jen ty nejlepší. Tak si udělejte ledovou kávu nebo nalijte studenou limonádu a pohodlně se usaďte, tyto novinky rozhodně stojí za pozornost.

Dítě prachu
Autorka velmi úspěšné knihy Hory zpívají k nám přichází s dalším příběhem. Román ukazuje život během vietnamské války, ale i po ní. Hlavním tématem jsou zde váleční sirotci, potomci amerických vojáků a vietnamských žen, kteří končili v sirotčincích. Dítě prachu je bolestný příběh rodinných tajemství a krutosti války, který si vás získá od prvních stránek.

Vyhnankyně
Další román, který si mě získal už anotací, je Vyhnankyně, odehrávající se v Austrálii za dob kolonizace. Emocemi nabitý román o třech ženách, jejichž osudy se protnou v Austrálii 19. století, kde bojují za vykoupení a svobodu.

Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.



Žádné komentáře:

Okomentovat