středa 14. srpna 2024

Čtení pro nejmenší

 




Jaké čtení teď frčí mezi dětmi? Co čteme těm nejmladším? Hledáte inspiraci co jim koupit k narozeninám nebo svátku? Pojďte se s námi podívat na tipy pro děti všech věkových kategorií…

 

4 zapomenuté příběhy Čtyřlístku

Kdo by neznal Čtyřlístek? Já myslím, že bychom i naše nejmladší děti měli obeznámit, kdo je Fifinka, Myšpulín, Pinďa a Bobík. Já doufám, že jsem jejich jména nepopletla, ale na jejich komiksech jsem vyrostla, měla jsem jich doma stohy. Na této nové edici se podílel, mimo jiných, také herec Lukáš Pavlásek. To mě tedy velmi zaujalo. Určitě si nenecháme tyto příběhy ujít.

 

Kouzelnice Bordelína a čarodějnice Křiklavice

Další novinka naší oblíbené Sandry Dražilové Zlámalové je tu! V lese Bambručáku se zase něco děje. Zvířátka se připravují na jeden vyjímečný den – svátek všech maminek. A také kouzelnici Bordelíně přiletí na návštěvu její maminka, čarodějnice Křiklavice, jedna z nejhrozivějších čarodějnic vůbec.

 

Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.



Žádné komentáře:

Okomentovat