čtvrtek 5. října 2017

Říjnové novinky od Jani

Jako obvykle, s příchodem toho co momentálně probíhá venku, to jest podzim, moje tělo odmítá být na mě hodné a mám rýmečku ... A pak ho mám mít ráda!
Ale nakladatelé jsou ke mě milosrdní a zásobují mě písmenkama, abych neupadla do podzimních nálad 😊

Tyto dvě krásky už mají své místo v knihovniččce a u obou cítím čtecí potenciál 😊




Jako první přišla včera novinky z Omegy a shodou náhod jsem ji měla v podzimních tipech. Jsem zvědavá, jestli naplní mé očekávání.

Evelyn Talbot ví, že psychopat může vypadat naprosto normálně. Bylo jí teprve šestnáct, když jí její přítel Jasper věznil a mučil, a opustil ji v domnění, že je mrtvá. Nyní je respektovanou psychiatričkou, která se specializuje na myšlení zločinců, Evelyn pracuje v Hanover House, léčebném zařízení s maximální ostrahou, které se nachází v malém městečku na Aljašce. Má rozpory se seržantem Amarokem, který je přesvědčen, že Hanover je pro místní obyvatele hrozbou, i když osobně je ke krásné Evelyn velmi přitahován a hrozí, že se jeho svět převrátí vzhůru nohama. ZAČÍNÁ PRCHAT PŘED SVOU MINULOSTÍ Život ve městě se změní v noční můru poté, kdy je nalezeno zmrzačené tělo místní ženy. Pro Amaroka je to důkaz, který potřeboval: Hanover se musí zrušit. Evelyn má důvod k obavám, že se jí tento zločin osobně dotýká, že vrah, který jí straší ve snech, si jí opět našel, a že život, který si tak pečlivě vybudovala, už nikdy nebude takový, jaký byl.




A další novinka mi dorazila z Dobrých knih a už jen ta obálka vypadá úžasně.




Anna Foxová žije sama, uzavřená ve vlastním světě. Ze svého domu nevychází, dny tráví popíjením vína, sledováním starých filmů… a špehováním sousedů. Jednoho dne se do domu přes ulici přestěhují Russellovi, na pohled normální rodina. Jenže pak Anna zahlédne něco, co neměla. Její už tak nejistý svět se začne rozpadat a na povrch vypluje šokující tajemství. Co je pravda? Co představa? A kdo je v nebezpečí? Jedno je jisté: nikdo a nic není takové, jak se zdá.








Takže hodiny příští jsou jasně dané! Čaj, peřina a jde se číst. Užijte si den 😊

5 komentářů:

  1. Na obě knihy se chystám, tak snad za to budou stát. Ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhorší noční můra mi taky včera přišla, dost se na ni těším. No a Ženu v okně si musím co nejdřív pořídit, obálka je úžasná, stejně tak i anotace, snad nezklame a budu se těšit na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obě jsem moc zvědavá. A obálka Ženy v okně je úchvatná, to souhlasím. Tak uvidíme, musím rychle číst, ať se k ní dostanu co nejdřív :)

      Vymazat
  3. Nejhorší noční můra mi taky dorazila a ta obálka? Ach... už se těším, až zjistím, co se ukrývá uvnitř :-) Doufám, že budeš s knihama spokojená :-)

    OdpovědětVymazat