sobota 14. července 2018

Opravdově, šíleně, řecky


Letní lásky z dovolených nemívají dlouhý život. Ledaže byste se zamilovali opravdově, šíleně a řecky…


Tento román je letní pohodovka plná šílených zvratů, bláznivých nápadů a řecky mluvících svalnatých krasavců. Bude vás bavit a nenechá vás se ani odtrhnout.
Ellen si přijela na ostrov Korfu vyčistit hlavu a zahojit zlomené srdce. Přišla totiž o všechno. O práci, peníze i přítele. Má to ale jeden háček (nebo vlastně nakonec více háčků). Přijela na ostrov se svou bláznivou sestrou, která zde touží mít nadcházející rok svatbu. Chtěly si to tu tak trochu obhlédnout a domluvit detaily. To by ale nesměla být Lacey, aby neměla ztřeštěné nápady, které všechno zkomplikují. Hotel Blue Vue je veliký komplex, který nezahrnuje jen all inclusive, ale také denní i noční program, který vedou zruční animátoři. Svalnatí a opálení animátoři. Zkušení svůdníci a přitažliví muži. Jeden z nich se jmenuje Jani a je plný záhad a tajností. Jenže Ellen také ukrývá jedno velké tajemství, které jí může zničit celý život.
Co oba skrývají? Jak se Jani i Ellen vypořádají se svými černými myšlenkami? Jak se chladná Ellen začlení do společnosti? Dokáže se řídit někdy srdcem a ne stále jen rozumem? Uskuteční se vůbec velká tlustá řecká svatba?
 
„Vyspala jsem se s ním. No a co? Byl to prostě jenom sex.“ Lacey rozpletla skrčené nohy a natáhla je dolů z lehátka. „Říkal, že je to nesmrtelná láska a já jsem se smála, protože mně bylo jasný, že to jsou kecy v kleci. Ale to je fuk.“ (…) Rozhodně to nebylo něco, co by nečekala. Myslela si, že Lacey pobláznění nakonec pustí a pak bude připravená zaslíbit se Markovi. Ale to by stejně nebylo správné – skrývat, k čemu došlo, a tvářit se, že co se stalo na Korfu, na Korfu taky zůstane.
 
Tenhle román jsem si opravdu užila. Je to prostě žhavá připomínka řeckých prázdnin a autorka nám v něm přináší romantiku, humor, bláznivě vtipné scény i napětí.
Toto je moje druhá kniha od Mandy Baggot a musím říct, že se mi moc líbí, jakým stylem píše. Je to čtivé, je to zábavné, akční, plné lásky a chuti do života. Příběh se střídá z pohledu Ellen a Janiho. Také vítám, že vždy na konci každé Mandyiny knihy najdeme „Dopis od Mandy.“ Což je takový vzkaz čtenářům, vysvětlení děje a autorčiny pocity z knihy. To mě prostě baví.
 
Opravdově, šíleně, řecky je nádherná slaďárna, která vám zpříjemní nejen letní odpoledne. Se mnou jela kniha do Athén, zkrátila mi chvilky v letadle a naladila na (v tu dobu) nadcházející léto. Je to opravdu skvělá oddechovka a já už se moc těším na Mandyinu další knihu Ty letní noci. Jedná se o román opět z Řecka a vyšla u nakladatelství Baronet v červnu.
 
Moc děkuji Dobrým knihám za recenzní výtisk.
Knihu koupíte zde.
 
 
 
 

2 komentáře: