pátek 13. července 2018

Psst, já se červenám. Četba s lechtivou tematikou





Víte, že byl šestého července Světový den polibku? Nevíte? Já jsem to ještě před pár týdny také vůbec netušila. K té příležitosti mě napadlo, že je to skvělá možnost podívat se po knihách s mírně lechtivou či zamilovanou tématikou, nemyslíte? Je libo lehce erotický román z orientálního prostředí? Něco zamilovaného, plného pokušení, kterému se hlavní hrdinka snaží odolat? Nebo máte raději sex na moravských vinohradech? Či něco drsnějšího, tajemného a zvráceného? Vybrala jsem pro vás několik zajímavých románů, při kterých se, minimálně při čtení některých stránek v nich, budete určitě červenat. To vám zaručuji. Četla jsem všechny, takže na to dám svůj krk. J Ale teď už se na ně pojďme podívat…
 
 
Monika je podle mě v Čechách velmi opomíjená autorka, a to neprávem. Její knihy jsou skvělé! Pokud se necháte unášet kouzlem Orientu, zároveň toužíte po dobrodružství, ale také erotickém náboji a jiskření, tahle kniha je ta správná volba! Pákistánská princezna je Moniky prvotina a je stejně skvělá jako její ostatní knihy. Ráda vám prozradím, že hlavní postavy opravdu existují a příběh je založený na střepinách skutečných událostí. O to víc je kniha lákavá!



 
Když Viola zdědí po svém dědečkovi, o kterém nikdy neslyšela, vinohrady a dům na jihu Moravy, obrátí se jí život vzhůru nohama. V Praze jí nic a nikdo nedrží, tak se rozhodne na Moravu odstěhovat. Chce ctít rodinnou tradici a provozovat vinařství. Ale nic není tak lehké, jak se zdá. Viola ví o vínu jen, že je bílé a červené. Ale že je pěkná dřina ho vyrobit, to teprve zjistí. Starat se o hrozny a vinici dá opravdu zabrat. Natož když jí místní nevěří a někteří jí hází klacky pod nohy. Viola se setkává s řadou překážek, předsudků i lidskou zákeřností. Do toho všeho je tu svalnatý Viktor, který to v posteli opravdu umí. Kniha je určená pro všechny, kteří mají rádi příběhy plné napětí, lásky, erotiky, vína, ale také tajemna. Já jsem si čtení užila, téma se dotklo mého srdce.
 
 
 
 
Hodnej kluk je první díl ze série WAGs. Příběh vás ohromí, pobaví, naladí na tu správnou vlnu a možná i trošku rozvášní. Kniha se mi moc líbila. Opravdu jsem se u ní odreagovala, zasmála, a ta kapka chlapsky popsaného sexu všechno krásně okořenila. Už se moc těším na druhý díl Zůstaň, který nedávno u nakladatelství Baronet vyšel. Takže si zalezte pod peřinu a nechte se zlákat Blakem, Hodným klukem, který vás rozhodně dostane na lopatky, až vám budou hořet tváře…
 
 
 
Pokračování článku čtěte zde na webu Dobrých knih.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat